Stramvaier Skrevet Mars 1, 2010 Share Skrevet Mars 1, 2010 Noen som har et sett E30 M3 Fjørbein tilsalgs??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mars 1, 2010 Share Skrevet Mars 1, 2010 Har du ikke da=? Har altids det, men ikke så sugen å selge bare dem, når jeg snart er ferdig med å bytte bærearmer, lager og div bak. Da får jeg et helt komplett sett å selge. Men alt er tilsalg oss meg til rett over pris, he he. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet Mars 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2010 Jo jeg har det. Men har K-sport Coilovers og jeg skulle gjerne ha kappet bort fjørskåla på fjerbeina mine så det blir lettere og justere høyden på bilen, og da vil jeg egentlig ha et sett bein i reserve så jeg ikke plutselig blir stoppet og må vise den og da står der uten noe bein som er godkjent. Så derfor er jeg litt sugen på å få tak i et sett. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
integrale8v / ELS Tuning Skrevet Mars 2, 2010 Share Skrevet Mars 2, 2010 De vanlige 51mm fjørbeina er vel like foruten stabstaginnfestinga, men den er jo lett å lage selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Mars 2, 2010 Share Skrevet Mars 2, 2010 Er annet kaliperfeste, spindel etc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet Mars 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2010 Ja er vel som Ehrnst sier. Det er vel ingen som er helt like E30 M3 fjørbeina Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
integrale8v / ELS Tuning Skrevet Mars 2, 2010 Share Skrevet Mars 2, 2010 Ja kom på det, tenkte helt feil. Skulle innpå å redigere litt nå men blei visst litt for sein. Er jo to delt også m3 fjærbeinet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå