rust Skrevet Mars 1, 2010 Share Skrevet Mars 1, 2010 Er det noen som vet hvilken olje denne motoren skal gå på ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rust Skrevet Mars 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2010 og hvor mye olje den trenger... ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Mars 1, 2010 Share Skrevet Mars 1, 2010 http://ew5.earlweb.com/recommendations. ... hicle=2112 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rust Skrevet Mars 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2010 Takker for svar Bäst Edge Sport 0W-40 (a, h, i) Bättre Magnatec 5W-40 C3 Bra Magnatec 10W-40 A3/B3 Her er Castrol visstnok beste sort, men vil en Mobil1 olje med samme verdier være like bra ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rust Skrevet Mars 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2010 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolfeh Skrevet Mars 3, 2010 Share Skrevet Mars 3, 2010 Jeg ville nok holdt meg til Castrol, men det er meg. Dette går vel mye på smak å behag, vi har hatt utallige diskusjoner rundt dette allerede. Bare å søke litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rust Skrevet Mars 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2010 Har søkt, og også funnet utallige diskusjoner på foskjellige fora. Det blir nok så jeg går for denne, Magnatec 5W-40 C3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanskr Skrevet Mars 4, 2010 Share Skrevet Mars 4, 2010 Eg hadde på Mobil på min, gjekk 7,3 ca men da var bunnpanna ganske oppbulka, sku gå 7,5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå