Wacman Skrevet Mars 1, 2010 Skrevet Mars 1, 2010 SteffenM2 og compagni.. Blir det flere eller? Hypp på en winterchallenge med E28'n mens det fremdeles er glatt nok til at jeg klarer å spinne med faenskapet (med mindre vi snakker våt gressplen,selvfølgelig)
Sjøbuse Skrevet Mars 1, 2010 Skrevet Mars 1, 2010 du kunne jo ha vært der i går da. var ikke de som hadde treffet der. men var bra der i går. ikke så mye biler heller.
Wacman Skrevet Mars 1, 2010 Forfatter Skrevet Mars 1, 2010 I går hadde jeg barnebursdag,så det var no-go Hvem holdt arrangementet og hvor var det annonsert?
Wacman Skrevet Mars 1, 2010 Forfatter Skrevet Mars 1, 2010 Den biten har jeg jo fiksa.. Blir jo go'femmer'n! Det ville liksom vært lite matnyttig å dra opp i konebilen.. Astra stasjonsvogn.. Slitsomt å dra i brekket så mange ganger bare for å hive ræva litt rundt,moro er det heller ikke..
Sjøbuse Skrevet Mars 1, 2010 Skrevet Mars 1, 2010 hehe. nei. best med bakhjulstrekk ja. er alltid hyggelig på de treffene der. eneste forskjell på medlem og ikke er at det er 50 kr mer for å kjøre om du ikke er medlem. i går den tiden jeg var der så var det bare 3 biler som kjørte. han jeg satt på med og 2 biler til. var en bil til som testet et par runder bare.
SteffenM2 Skrevet Mars 1, 2010 Skrevet Mars 1, 2010 Må desverre skuffe deg. Siste treffet gikk vi greit i underskudd på grunn av den massive mengden med snø. Dessuten, har verken jeg eller Stian noe bil og kjøre med nå, 325'n som vi har brukt står jo halv-veis i deler, og Stian fiser for tiden rundt i en Partner, så det.. Blir nok et treff utover sommeren hvor vi kan få grisekjørt litt!
Wacman Skrevet Mars 1, 2010 Forfatter Skrevet Mars 1, 2010 Fasiken.. "grisekjøre" i en 518 er litt både og - joda,den kan kjøres relativt fort,men trenger litt plass for å oppnå hastigheten Burning er vel nesten bare å glemme..
SteffenM2 Skrevet Mars 1, 2010 Skrevet Mars 1, 2010 Hehe. Er vel alltids noe isbaner som er åpne enda?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå