Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei har en e34 touring 93 modell. Er en 520ia og har gått ca 217 000km. Veldig fin i kaross uten om fangere, men har nye m5 fangere liggende til den.

Lurer litt på hva de ligger på i pris for tiden, har sjekket mye på finn osv, men er så mye stygt og ikke noe fint i samme motor klasse, så lurer på om noen veit ca pris den kan være verdt?

Er ikke skinn, er gråe sport's seter om man kan kalle det det. Skal selges straks så trenger litt hjelp.

Er skiftet en god del slitedeler pluss aldre ting på bilen siste året å har jo så klart kvitteringer for alt av deler og noe av jobben, noe er gjort selv eller hos en jeg kjenner privat.

Ble eu godkjent i ett par mnd før jul.

på forhånd takk for alle svar;)

Skrevet

For å si det sånn, det du mener bilen er verdt,og det den blir solgt for,er garantert ikke helt på linje..

Slitedeler eller ikke.

2.0l med den gamle automatkassa kan finne på å trekke ned litt ekstra.

Skrevet

Er det som regel mye feil på den automatkassa? har ikke merket noe jeg ennå i allefall.

Her er noen bilder av bilen , men fangerene er ikke som på bilde, men har liggendes m5 fangere og sideskjørt, pluss det ikke er xenon og bilen er ikke like lav, ble stoppet i teknisk så måtte gjøre noen forandringer.

e88nbvef2rsos983rg5p.jpg

pdiiirgay5v2eymda25c.jpg

603osrm7jrsyvsjbwv2u.jpg

Skrevet

40k og opp? Vel da bør den i såfall være meget strøken, er jo 525it med m50 som går til nærmere 30k (dog ikke strøkne)

Kansje greit å legge den ut til 40k, men om han får det er mer usikkert?

Det er nå min mening :wink:

Skrevet
Litt ot, men dristig stylingvalg! :D

Ja, men blir m5 fangere foran og bak på den, og sideskjørt nå;) liker det bedre jeg.

Skrevet
Du har ikke noe bilder slik bilen står nå da?

Har ikke det nå for tiden, men kan sikkert ordnes i løpet ett par dager, er ikke så mye hjemme om dagen.

Legger ut så fort jeg har tatt noen;)

Skrevet
hvordan ligger det ann med rust på den da? hvordan felger er det på sommer? allt virker? el-vinduer? osv... men fra 40k en plass vill jeg trodd.

Bilen er inportert fra tyskland i 2000 mener jeg det var, er ikke mye rust på den, er noen flekker under på størrelse med en 5'er eller noe, pluss noe overflate rust på kanalen, og bitte littsom er kommet nå i vinter på ene hjulbuen bak, altså på yttersiden og er ikke store flekken.

Sommerhjul så er det 4 stk 17" OZ Ceres som er i litt shabby stand, hadde planer om å polere de i vinter men har ikke hatt tid, så er det noen hakk, og bitte litt kast i en fleg mener jeg det var, 2 greie dekk og 2 som skal byttet.

Er gjort noen forandringer inni bilen, så er satt inn brytere til 4 vinduer, men er bare lagt i dørene til de 2 foran, takluken er jo da bdobbel og funker alle veier.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...