CaS Skrevet Mars 4, 2010 Forfatter Skrevet Mars 4, 2010 Da er det lagt ut noen bilder av hvordan bilen ser ut for tiden, har da liggende m5 fangere til bilen, og er brukt 15 000 - 20 000 kr på den siste månedene som jeg har da så klart kvitteringer på.
CaS Skrevet Mars 5, 2010 Forfatter Skrevet Mars 5, 2010 Kommenter gjerne bilen også, hva du syns og kanskje tips til endringer?
CaS Skrevet Mars 6, 2010 Forfatter Skrevet Mars 6, 2010 Noen som kanksje er på utkikk etter en e34 touring? skal jo selges snart, må bare ordne godkjenning osv av senk.
Hawkon88 Skrevet Mars 6, 2010 Skrevet Mars 6, 2010 Jeg ville satt på orginale skjermer. Spesielt ikke solgt den slik den framstår på bildene. Ser helt herpet ut, og skremmer sannsynligvis vekk meget mange potensielle kjøpere fra en bil som engang var (og sikkert er enda utenom ødelagt plastikk) pen.
bmwkizn Skrevet Mars 6, 2010 Skrevet Mars 6, 2010 Hvis jeg var deg villa jeg lakkert M-fangerne du har liggende å montert dem Fått bilen til å sett mest mulig hel og velholdt ut
CaS Skrevet Mars 7, 2010 Forfatter Skrevet Mars 7, 2010 Jeg ville satt på orginale skjermer. Spesielt ikke solgt den slik den framstår på bildene. Ser helt herpet ut, og skremmer sannsynligvis vekk meget mange potensielle kjøpere fra en bil som engang var (og sikkert er enda utenom ødelagt plastikk) pen. Ja er jo det som da er planen, som sagt tidliger har jeg m5 fangere liggendes som skal lakkeres og settes på og da vil den jo se bra ut. Har også tenkt på å selge den som den er nå, hvis noen hadde vært intrisert i det, om noen kanksje har mange bekjente osv som driver med lakkering osv og kan tjene litt der. eller så fikser jeg den og selger den da for en litt høyere pris så klart.
Hawkon88 Skrevet Mars 7, 2010 Skrevet Mars 7, 2010 Jeg tror bilen totalt sett vil være mest verdt med orginale fangere, og m5settet utenom.. Evt at de kan følge med for pristillegg. Det viktigste du kan gjøre, er uansett å bestemme deg for hva du vil gjøre. Jeg hadde leitet videre slik bilen din ser ut nå, at du har kvitteringer for 20k de siste månedene betyr relativt lite når bilen ser slik ut. Selvom bilen kan være aldri så bra teknisk, så er det estetiske veldig viktig for magefølelsen. For min del er det heller ikke positivt at det er uorginal/plastikk styling. Siden dette ikke er noen civic, tror jeg det er mange som er enig med meg, men for all del, du kan likevel være heldig å få en god pris.
CaS Skrevet Mars 8, 2010 Forfatter Skrevet Mars 8, 2010 Har tenkt å sette på m5 fangerene så fort det blir litt mindre snø, ser ikke hvorfor bilen skal være mindre verdt med m5 fangere i steden for orginale? sier ikke jeg har kvitteringer på slitedeler osv for å få så veldig mye mer, men for å vise at bilen faktisk er i ganske bra teknisk stand, har jo en del å si om det er nye bremseskiver og caliptere foran, nylig hatt service osv.. og den uorginale plastikken skal jo av, så blir jo penere da.
Hankook Skrevet Mars 9, 2010 Skrevet Mars 9, 2010 Hvis jeg skulle kjøpt den hadde jeg ikke gitt mer en 20.000. Jeg kjøpte meg nettopp en 92mod. 525it med 250.000 på telleren og fult servicehefte. Til 25.000, vel og merke var den orginal, eller det vil si uten om M5 Skinn interiør, Bremser, Speedometer. Men pen i lakken, og lite rust. Eu-Ok for 8 dager siden. Men jeg håper du får mer en det for den uannsett. Slik jeg føler jeg har gjort ett fantastisk kjøp:-P
bmwkizn Skrevet Mars 9, 2010 Skrevet Mars 9, 2010 Har tenkt å sette på m5 fangerene så fort det blir litt mindre snø, ser ikke hvorfor bilen skal være mindre verdt med m5 fangere i steden for orginale? sier ikke jeg har kvitteringer på slitedeler osv for å få så veldig mye mer, men for å vise at bilen faktisk er i ganske bra teknisk stand, har jo en del å si om det er nye bremseskiver og caliptere foran, nylig hatt service osv.. og den uorginale plastikken skal jo av, så blir jo penere da. Tror han mente at bilen er verd ca det samme, med eller uten M-fangerne. Og at det kunne lønne seg å selge M5 fangerne utenom, da det er ettertrakta fangere
Hawkon88 Skrevet Mars 9, 2010 Skrevet Mars 9, 2010 Har tenkt å sette på m5 fangerene så fort det blir litt mindre snø, ser ikke hvorfor bilen skal være mindre verdt med m5 fangere i steden for orginale? sier ikke jeg har kvitteringer på slitedeler osv for å få så veldig mye mer, men for å vise at bilen faktisk er i ganske bra teknisk stand, har jo en del å si om det er nye bremseskiver og caliptere foran, nylig hatt service osv.. og den uorginale plastikken skal jo av, så blir jo penere da. Tror han mente at bilen er verd ca det samme, med eller uten M-fangerne. Og at det kunne lønne seg å selge M5 fangerne utenom, da det er ettertrakta fangere stemmer det. Jeg ville også latt være å fortelle noe om m5fangerne til kjøper av bilen, da du får solgt m5fangerne uansett, og sannsynligvis vil få en best mulig total pris for begge deler.
CaS Skrevet Mars 10, 2010 Forfatter Skrevet Mars 10, 2010 Har tenkt å sette på m5 fangerene så fort det blir litt mindre snø, ser ikke hvorfor bilen skal være mindre verdt med m5 fangere i steden for orginale? sier ikke jeg har kvitteringer på slitedeler osv for å få så veldig mye mer, men for å vise at bilen faktisk er i ganske bra teknisk stand, har jo en del å si om det er nye bremseskiver og caliptere foran, nylig hatt service osv.. og den uorginale plastikken skal jo av, så blir jo penere da. Tror han mente at bilen er verd ca det samme, med eller uten M-fangerne. Og at det kunne lønne seg å selge M5 fangerne utenom, da det er ettertrakta fangere Ja det er jo mange som er ute etter det ja, men om man da skal sette på orginale, så er det noe jeg da må skaffe først å lakkere, eller da bare lakkere m5 fangerene som jeg allerede har;) Det er spørsmålet:P
CaS Skrevet Mars 10, 2010 Forfatter Skrevet Mars 10, 2010 Har funnet meg en bil nå så skal vel selge bilen snarest mulig, så må nesten finne ut hva jeg skal gjøre:p Bare si i fra om noen kunne tenke seg en e34 med litt små fiks;)
Hawkon88 Skrevet Mars 10, 2010 Skrevet Mars 10, 2010 Har funnet meg en bil nå så skal vel selge bilen snarest mulig, så må nesten finne ut hva jeg skal gjøre:p Bare si i fra om noen kunne tenke seg en e34 med litt små fiks;) Det kommer alltid an på prisen, og hva som må gjøres, men desverre er ikke jeg i markedet for en ny bil nå.
CaS Skrevet Mars 10, 2010 Forfatter Skrevet Mars 10, 2010 Har funnet meg en bil nå så skal vel selge bilen snarest mulig, så må nesten finne ut hva jeg skal gjøre:p Bare si i fra om noen kunne tenke seg en e34 med litt små fiks;) Det kommer alltid an på prisen, og hva som må gjøres, men desverre er ikke jeg i markedet for en ny bil nå. Er faktisk ikke mye å fikse på bilen egentlig, har gjort så mye med den sidenjeg fikk den, men er noe smått med sentral lås, er slitt fører sete(sykdom) fangere så klart og da få godtkjent senk på den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå