sarbastar Skrevet Mars 2, 2010 Skrevet Mars 2, 2010 Kom med forslag på pris. Er ikke så kresen. Men jeg skal ikke ha noe m5 styling greier, bare en standard sak.
rindegut Skrevet Mars 3, 2010 Skrevet Mars 3, 2010 jeg har en orgnal front fangertil e39 liggende, er litt skrapa på høyre hjørnet men ellers bra:P
sarbastar Skrevet Mars 3, 2010 Forfatter Skrevet Mars 3, 2010 En liten skrape går bra. Hvor mye skal du ha for den og er det mulig å hente den noe std?
Olan89 Skrevet Mars 3, 2010 Skrevet Mars 3, 2010 jeg har en faceliftfanger som er sølv farga. ser ganske grei ut
rindegut Skrevet Mars 4, 2010 Skrevet Mars 4, 2010 jeg skal ha 1500 med tåkelys og lister herøy i møre og romsdal
sarbastar Skrevet August 5, 2010 Forfatter Skrevet August 5, 2010 Trenger fortsatt en slik fanger. Men den må være komplett med tåkelys. Gjerne i Arktis silber . Husker ikke helt fargekoden.
Audio-art Skrevet August 6, 2010 Skrevet August 6, 2010 Trenger fortsatt en slik fanger. Men den må være komplett med tåkelys. Gjerne i Arktis silber . Husker ikke helt fargekoden. Har 2 stk, men ingen i sølv. 1000 kr pr stk en hvit og en blå.
sarbastar Skrevet August 9, 2010 Forfatter Skrevet August 9, 2010 Fortsatt på utkikk etter en slik, siden de som har vist interesse ikke har fulgt opp...
svart Skrevet August 15, 2010 Skrevet August 15, 2010 Hei! Jeg har en diamantsvart orginal fanger med tåkelys.Festene til tåkelysene er noe knekt så noe liming eller stripsing må til for å feste ett av de:-) Holder på å bytte til m fanger så mulig jeg trenger fangerfestene. Men kan komme tilbake til det. Hvis ikke du har en ødelagt en fra før der du kan ta av festene på sidene? Har skinnen.Skal sende deg noe bilder. tenkte 650,-+frakt Bergen.pm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå