OLEZZ Skrevet Mars 2, 2010 Skrevet Mars 2, 2010 http://cgi.ebay.com/ebaymotors/BMW-PLUG ... ccessories Har tittet litt på den der. Noen som vet hvor den stikkeren eller boksen er på E34? Har titta litt under setet, og der er det noe div sikringer og bokser ihvertfall. **Most BMW’s are pre-wired for a security system. Usually, there is a sticker inside the trunk which indicates if your BMW is pre-wired for a security system. Depending on the year and model of your vehicle, the alarm port will be located in the following areas, behind the glove box, under the rear seat, or other location.
Sir Hofstad Skrevet Mars 2, 2010 Skrevet Mars 2, 2010 Vært lettere om du hadde vært i nærheten, hadde jeg koblet opp omtrent hva som helst for deg....
OLEZZ Skrevet Mars 2, 2010 Forfatter Skrevet Mars 2, 2010 Synd du bor så langt unna. Elektronikk er ikke min sterkeste side, så vil gjerne gjøre det så enkelt som mulig. Trenger hovedsaklig bare fjernstyrt sentrallås. Selve alarmen hadde ikke vært et must.
kbteknik Skrevet Mars 2, 2010 Skrevet Mars 2, 2010 på min e34 sitter stikket rett ved siden av ratstammen
mort Skrevet Mars 2, 2010 Skrevet Mars 2, 2010 under baksetet skal de værr et 12polt stikk du skal putte den i. Eg har ein ny sånn alarm viss du er intr
OLEZZ Skrevet Mars 2, 2010 Forfatter Skrevet Mars 2, 2010 Det er hva som er på min etter jeg fjerna det lokket.
OLEZZ Skrevet Mars 2, 2010 Forfatter Skrevet Mars 2, 2010 under baksetet skal de værr et 12polt stikk du skal putte den i. Eg har ein ny sånn alarm viss du er intr Det kan være interessant bare jeg finner ut om det er mulig å bruke den
mort Skrevet Mars 4, 2010 Skrevet Mars 4, 2010 på det siste bilde skal de værr ein 12 polt kontakt oppe me dei 2 gule reléa der.
mort Skrevet Mars 6, 2010 Skrevet Mars 6, 2010 pleie å mangle den eg hadde den på min 535 men mangla 2 av polene så då virka den ikkje
peder87 Skrevet Mars 6, 2010 Skrevet Mars 6, 2010 noen som vet hva den hvite kontakten med svart ledning er for noe? sitter en på hver side.
mort Skrevet Mars 7, 2010 Skrevet Mars 7, 2010 noen som vet hva den hvite kontakten med svart ledning er for noe? sitter en på hver side. abs følar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå