Gå til innhold

Astri sin e34 selges! *SOLGT*

Astri
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

åja, nå selges den. Synd da.. den er jo heeelt konge. Regner med at det er e ny bimmer på gang;) ikke drit deg ut med nissan deprimera:D hehe

Lykke til med salg, denne bør vel gå unna rimelig fort.

freebump

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig intresert, men som jeg skrev på mail, så må jeg få solgt Escroten først :( Hvis bilen ikke er solgt når jeg har solgt min, kommer jeg og tar en titt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig intresert, men som jeg skrev på mail, så må jeg få solgt Escroten først :( Hvis bilen ikke er solgt når jeg har solgt min, kommer jeg og tar en titt :)

Hei, var det deg eg fekk mail av ja. Fikk bare den ene som ble sendt gjennom autodb eg... Prøver å få solgt min snarest eg og, så egentlig er det første mann til mølla prinsippet. ;) Om du vil ha rieger leppe så kan eg være veldig behjelpelig med å skaffe en til en billig penge. Har og fortsatt den som sto på, men i deler...

Resten kan vi helst ta pr. telefon om du har fiksa deg det nå, eller pr mail. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åja, nå selges den. Synd da.. den er jo heeelt konge. Regner med at det er e ny bimmer på gang;) ikke drit deg ut med nissan deprimera:D hehe

Lykke til med salg, denne bør vel gå unna rimelig fort.

freebump

Ja du må gjerne slå til ;)

Nei noe japse kommer eg aldri til å eige, isåfall kun som banebil... Men ka det blir vil eg ikkje ut med før den står å brummer i gården min. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...