Astri Skrevet Mars 2, 2010 Share Skrevet Mars 2, 2010 http://bil.autodb.no/autodb/view.wa2?_c ... 1269466337 Rett link nå! Grunnet nytt bilkjøp så må eg nok selge gullet mitt... Legger inn fler bilder senere i kveld. Vennligst ta kontakt pr. telefon, ikkje mail elle sms... *NB Tilbudet gjelder fra i dag; 24.03-10 til 31.03-10! Første mann til mølla med penger får godbilen med godfelgene.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_ Skrevet Mars 2, 2010 Share Skrevet Mars 2, 2010 http://bil.autodb.no/autodb/view.wa2?Ad ... 1267536591 edit: endret linken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Mars 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2010 nei her e riktig link. Vennligst slett den gamle linken din chris. http://bil.autodb.no/autodb/view.wa2?Ad ... 1267536591 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Mars 3, 2010 Share Skrevet Mars 3, 2010 Flott bil. Lykke til med salget! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Mars 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2010 Takk.... Dagens bump... Har fått litt respons på under et døgn, så.... snufs.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mars 3, 2010 Share Skrevet Mars 3, 2010 Kan jeg spørre hva neste bil blir? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Mars 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2010 Ja du kan få spøre når den står i gården min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmann24 Skrevet Mars 4, 2010 Share Skrevet Mars 4, 2010 åja, nå selges den. Synd da.. den er jo heeelt konge. Regner med at det er e ny bimmer på gang;) ikke drit deg ut med nissan deprimera:D hehe Lykke til med salg, denne bør vel gå unna rimelig fort. freebump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michaelw Skrevet Mars 5, 2010 Share Skrevet Mars 5, 2010 Jeg er veldig intresert, men som jeg skrev på mail, så må jeg få solgt Escroten først Hvis bilen ikke er solgt når jeg har solgt min, kommer jeg og tar en titt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Mars 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2010 Jeg er veldig intresert, men som jeg skrev på mail, så må jeg få solgt Escroten først Hvis bilen ikke er solgt når jeg har solgt min, kommer jeg og tar en titt Hei, var det deg eg fekk mail av ja. Fikk bare den ene som ble sendt gjennom autodb eg... Prøver å få solgt min snarest eg og, så egentlig er det første mann til mølla prinsippet. Om du vil ha rieger leppe så kan eg være veldig behjelpelig med å skaffe en til en billig penge. Har og fortsatt den som sto på, men i deler... Resten kan vi helst ta pr. telefon om du har fiksa deg det nå, eller pr mail. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Mars 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2010 åja, nå selges den. Synd da.. den er jo heeelt konge. Regner med at det er e ny bimmer på gang;) ikke drit deg ut med nissan deprimera:D hehe Lykke til med salg, denne bør vel gå unna rimelig fort. freebump Ja du må gjerne slå til Nei noe japse kommer eg aldri til å eige, isåfall kun som banebil... Men ka det blir vil eg ikkje ut med før den står å brummer i gården min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Mars 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2010 bumpibump... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Mars 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2010 Bump... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Mars 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2010 ........ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Mars 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2010 får gi det en globetrottar bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg