Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

EDIT: Bilen er nå på verksted, og det var ikke strøm inn til relet, noe de har fikset.

MEN, dysene åpner ikke.

Hva kan dette være??

De sliter med å finne ut av det da BMW ikke har tilgang på koblingsskjemaer på så gamle biler. Jeg har heller ikke funnet noe på nettet, til annet enn 318i og 325E. Regner med at det ikke er store likheter der, sammenlignet med min 323i, 1984 modell..

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Problemet kan jo også ligge på slutt trinnet på tenninga di.

Du har en rød/brun klosse som er montert på andre sida av tenningslåsen din, den er bare å ta av og prøve å bytte.

Skrevet

Takk, skal sjekke dette. Vet du evt hvilken farge det er på ledningen som har med dette å gjøre, så jeg får målt?

Tusen takk for svar!

Noen som vet hvilke ledninger på releet det skal være strøm i?

Så jeg får begynt å feilsøke litt hvertfall?

Skrevet

Test med prøvelampe på ledningene som går ned til pumpa, de finner du under baksetet på førersia.. Kommer det strøm dit? Jeg hadde ledningsbrudd til pumpa på min en gang.. Var like under baksetet ledninga var av på min bil..

Skrevet

Har ikke målt der, da bilen står hos mekaniker som heller ikke finner feilen, men regner med at feilen ligger lenger fram, siden dette kom i forbilndelse med motorbytte.. men tusen takk for svar! Det kan for all del være løsningen. Skal sjekke!

Skrevet

Prøv å strekke opp en ny midlertidig strømledning fra tenninga og til pumpa for å se om den går da. Hvis ikke så prøver du direkte fra batteriet. Litt lettere når man vet sånn ca hvor strømmen kutter :)

Skrevet

Den går når jeg tar strøm fra batteriet, og når jeg tar strøm fra spilleren :) Men hvordan hjelper det? Feilen kan jo ligge hvor som helst for det?

Skrevet

prøv å koble til tenninga. å se om den får strøm da. Hvis ikke så prøver du fra rele, sikringen til pumpa på sikringsboks osv. Da får du et bedre inntrykk over hvor feilen er.

Skrevet

Det er jeg ikke sikker på. prøv å google etter koblingskjema. Eller send en mail til KOED og spørre etter koblingskjema. Jeg sendte de mail når jeg trengte koblingskjema til kjørecomputer,n i min E36. Dagen etterpå fikk jeg mail med fullt skjema :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...