Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken motor satte du i da? Sjekka i motorkontakten at alle ledningene er samme? Kan jo vere en pinn som ikke er plassert på samme plass der.. Husker ikke i farten hvilken farge ledninga er, eller kanskje lilla og grønn? Ikke sikker på dette..

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Tror jeg har startsperre faktisk.. Sliti med den når alarmen har gått på. Men bensinpumpa starter ikke som den skal når jeg slår på tenninga i det hele tatt.. Skal jo starte i et sekund og skru seg av igjen til bilen starter, mener jeg.

Går det an å fjerne startsperra? Evt hvordan?

Motoren er helt lik den originale, samme årsmodell og med akkurat samme nummer på hjerne.

Skrevet

kompis av meg hadde feil på en signalkabel til startsperra.. da startet ikke bensinpumpa.. fekk start på bilen men den jekk bare 1-2 minutt så stoppet den fordi det var brudd på signalkabelen.

Skrevet
kompis av meg hadde feil på en signalkabel til startsperra.. da startet ikke bensinpumpa.. fekk start på bilen men den jekk bare 1-2 minutt så stoppet den fordi det var brudd på signalkabelen.

Akkurat samme som skjer med min... Selvom jeg vet det ikke er startsperre originalt.. Så er fortsatt litt rart. Men jeg fikk heller ikke, til vanlig, startet bilen hvis alarmen gikk, så virker fortsatt som om det kan være startsperre montert på den..

Kan jeg finne ut om jeg har startsperre? Og evt hvor er denne signalkabelen til denne?

Skrevet

Hvis du har alarm, så kan det godt være den som gjør det ja. Finn koblingskjema til alarmen din. Finn ut hvilken ledninger som går til startsperra.(2 ledninger som regel i samme farge,) Koble de av hjernen til alarmen. Og så koble de to ledningene sammen ;) (ikke de to endene som kommer ut fra hjernen, men de ledningene som går TIL hjernen) :) Så kan du prøve å starte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...