Lapin Kulta Skrevet Mars 2, 2010 Skrevet Mars 2, 2010 Noe som har noen adresser til nettbutikker som selger bilpleieprodukter? Clay,rens,sealer og alt annet egentli. Hvilken norske side er den beste? MVH Anders
bmwkizn Skrevet Mars 2, 2010 Skrevet Mars 2, 2010 http://www.scandicshine.no/nettbutikk/i ... cts_id=311
Gloss Skrevet Mars 2, 2010 Skrevet Mars 2, 2010 www.scandicshine.no www.blankbil.no www.godkjemi.no www.swissvax.no
codex Skrevet Mars 2, 2010 Skrevet Mars 2, 2010 Og : www.autobahn-bilpleie.no Så har vi vell de mest kjente og trygge
Ad|oS Skrevet Mars 3, 2010 Skrevet Mars 3, 2010 Hvilken butikk som er best kommer jo an på hvilket merke man ønsker å bruke. Noen sverger til Meguiars, noen til 3M og andre til f.eks Scholl og Chemical Guys. Mye bra å velge i egentlig. Selv sverger jeg stort sett til Swissvax og Scandicshine. Utmerket service, selv om det av og til kan ta noe tid om de ikke har varen på lager. Har også brukt autobahn-bilpleie noe for en del produkter. Bra service her også Tror nok ikke du blir misfornøyd med noen av disse butikkene, så nå må du bare finne ut hvilke merker og produkter du ønsker
Eksos Skrevet Mars 3, 2010 Skrevet Mars 3, 2010 Hva bruker dere for å rense seter da? Mine trenger sårt en skikkelig rens..
codex Skrevet Mars 3, 2010 Skrevet Mars 3, 2010 Til skinnseter så skal Swissvax leather care kit være gode greier, har kjøpt det selv men ikke fått testet enda Til stoffseter vet jeg ikke helt.
Lapin Kulta Skrevet Mars 3, 2010 Forfatter Skrevet Mars 3, 2010 Takker for svar. Tenkte jeg skulle kjøpe produktene som bli henvist stil i denne tråden http://www.detailersclub.no/forum/topic ... -bilpleie/ Noen som vet om jeg får det jeg trenger som basic pakke innen bilpleie med å kjøpe det i denne tråden? Er det Meguiars.no som er billigst på sine produkter?
Ad|oS Skrevet Mars 3, 2010 Skrevet Mars 3, 2010 Bruker selv Swissvax sine skinnprodukter til biler med skinn, og Chemical Guys Stain Extractor eller Greenclean til stoff. Greit å også legge på en stoff-forsegling etter at du er ferdg, men er ikke noe must. Du bør ikke bare tenke på hva som er billigst, men også hva som er greit å jobbe med. Turtlewax er billig og gir ikke så bra resultater, Autoglym er stort sett dyrt i forhold til hva man får igjen. Meguiars er et sted i midten, men gir veldig bra resultater. Deres DC 1-2-3 er en fin begynnelse med tanke på lakkpleie. Begynner du med denne i tillegg til en vaskepakke har du det aller mest grunnleggende for utvendig pleie. Etterpå kan du vurdere å handle mer om du syns det er gøy å holde på med. Ligger forresten et par nyere guider på Detailersclub også. Har skjedd en del siden den du linker til her ble laget. Nye (og bedre?) produkter på markedet som gir deg mulighet til å velge mer. Du kan godt sende meg en PM så kan jeg gi deg anbefalinger om produkter osv om du ønsker det. Bare gi meg en ca prisramme og noenlunde hva du er ute etter.
Ad|oS Skrevet Mars 3, 2010 Skrevet Mars 3, 2010 Veldig mange går forresten denne stigen inne bilpleie 1) Biltemaprodukter og lignende 2) Turtlewax 3) Autoglym 4) Meguiars 5) 3M, Scholl, Chemical Guys med mer Det går mye på pris, men også tilgjengelighet. Prisene øker ikke noe særlig etter du har passert Autoglym, så man ser jo selv hvor man vil starte hehe For meg har gleden med bilpleie økt etterhvert som jeg har forflyttet meg videre på trinnene. Investeringene blir også en del større når man blir bitt av basillen, men du får bare tenke at den tid den sorg. Sier IKKE at trinn 5 er bedre enn de f.eks 3 og 4, bare så jeg ikke hisser på meg noen Meguiars fans
Eksos Skrevet Mars 3, 2010 Skrevet Mars 3, 2010 Er ståffseter i bilen min ja, før vell ta meg en bestilling ifra scandicshine da, kunn gode erfaringer derifra før så
Lapin Kulta Skrevet Mars 4, 2010 Forfatter Skrevet Mars 4, 2010 Bruker selv Swissvax sine skinnprodukter til biler med skinn, og Chemical Guys Stain Extractor eller Greenclean til stoff. Greit å også legge på en stoff-forsegling etter at du er ferdg, men er ikke noe must. Du bør ikke bare tenke på hva som er billigst, men også hva som er greit å jobbe med. Turtlewax er billig og gir ikke så bra resultater, Autoglym er stort sett dyrt i forhold til hva man får igjen. Meguiars er et sted i midten, men gir veldig bra resultater. Deres DC 1-2-3 er en fin begynnelse med tanke på lakkpleie. Begynner du med denne i tillegg til en vaskepakke har du det aller mest grunnleggende for utvendig pleie. Etterpå kan du vurdere å handle mer om du syns det er gøy å holde på med. Ligger forresten et par nyere guider på Detailersclub også. Har skjedd en del siden den du linker til her ble laget. Nye (og bedre?) produkter på markedet som gir deg mulighet til å velge mer. Hei Adois! Takker for godt og utfyllende svar på tråden min. I løpet av vinteren har jeg opplakkert min E34, og til våren skal den poleres før jeg får lappen. Du kan godt sende meg en PM så kan jeg gi deg anbefalinger om produkter osv om du ønsker det. Bare gi meg en ca prisramme og noenlunde hva du er ute etter. I løpet av vinteren har jeg opplakkert min E34, og til våren skal den poleres før jeg får lappen i Juni. Jeg har jo gjort mitt beste for at bilen skal bli blank ved lakkering, me må nok gå over den med litt kjærlighet og polering Her kommer spørsmålet (ene) : Trenger jeg å bruke lakkrens på en nylakkert bil? Er det nødvendig og claye en bil? Kan du sette opp et sortement for meg? Jeg trenger ikke bøtte, me alt annet trenger jeg. (girtguard, mikrofiber, waskehanske osv). Det jeg tenkte var å holde meg rundt 1300-1500kr. Hvis man klarer å få det billigere så er det bra Jeg vil holde meg på kvalitetsprodukter, Meguiars er vel ikke dumt? Fortsatt fin dag. Anders
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå