Hanske Skrevet Mars 2, 2010 Skrevet Mars 2, 2010 Selger et ratt som er feil kjøp, det passet ikke min e36 96mod touring, annen slepering, men spor på rattstammen var det samme. Bildet med litt "rugler" på toppen av rattet ser mye verre ut på bildet enn i virkligheten, rattet er veldig fint. bytter gjerne i et m3 ratt som passer bilen min, med noen kr i mellom. selges 1000kr
Hanske Skrevet Mars 4, 2010 Forfatter Skrevet Mars 4, 2010 Hei! Det tror jeg ganske sikkert, så lenge du har en med airbag fra før av. Leste om en som hadde likt på en e34 94mod m5. Logget meg inn på gs bildeler, der ser det ut som det passer, hvis du har en sen modell, men det har du vel siden det er org. airbag?sjekket med 520 m50 motoren, vet jo ikke hva du har. Men det tar deg 10min å ta av rattet og se på din bil og sammenligne bildet av baksiden av rattet(jeg gjorde ikke det, og kjøpte feil) edit: så at du søkte etter eksos del til en E34 518 M43, så da er det vel det du har, får opp at det skal passe der også....
stfoer Skrevet Mars 4, 2010 Skrevet Mars 4, 2010 Hanske skrev: Hei!Det tror jeg ganske sikkert, så lenge du har en med airbag fra før av. Leste om en som hadde likt på en e34 94mod m5. Logget meg inn på gs bildeler, der ser det ut som det passer, hvis du har en sen modell, men det har du vel siden det er org. airbag?sjekket med 520 m50 motoren, vet jo ikke hva du har. Men det tar deg 10min å ta av rattet og se på din bil og sammenligne bildet av baksiden av rattet(jeg gjorde ikke det, og kjøpte feil) edit: så at du søkte etter eksos del til en E34 518 M43, så da er det vel det du har, får opp at det skal passe der også.... Har en 05/94. Hva er diameteren på rattet?
Hanske Skrevet Mars 4, 2010 Forfatter Skrevet Mars 4, 2010 det er 38,5cm yttermål på rattet sånn ca, målte med målebånd, samme diameter som sitter org i min e36 96mod
stfoer Skrevet Mars 7, 2010 Skrevet Mars 7, 2010 Hanske skrev: det er 38,5cm yttermål på rattet sånn ca, målte med målebånd, samme diameter som sitter org i min e36 96mod Mitt er 395mm så det betyr at det er 10mm mindre? Er målet rett?
Hanske Skrevet Mars 8, 2010 Forfatter Skrevet Mars 8, 2010 Ja, det er det jeg måler 38,5cm, mulig 1mm, eller 2 mindre. Men en cm mindre er vel ikke dumt? sikkert forskjell på diameter på 3, og 5 serie muligens. Jeg målte rattet i bilen også, samme målet der. Målte begge to nå en gang til for å være sikker. Men det viktige for deg er vel om sleperingen er samme type som du har?
stfoer Skrevet Mars 8, 2010 Skrevet Mars 8, 2010 Hanske skrev: Ja, det er det jeg måler 38,5cm, mulig 1mm, eller 2 mindre. Men en cm mindre er vel ikke dumt? sikkert forskjell på diameter på 3, og 5 serie muligens. Jeg målte rattet i bilen også, samme målet der. Målte begge to nå en gang til for å være sikker. Men det viktige for deg er vel om sleperingen er samme type som du har? Ja, jeg får skru av og se om det er likt.
Hanske Skrevet Mars 8, 2010 Forfatter Skrevet Mars 8, 2010 Jeg reiser bort fredag 12 mars og blir borte 3 uker, så hvis du, eller noen andre er interisert, så kan det ta litt tid, hvis ting ikke er avklart før det, tenkte bare nevne det.
Thorstein Skrevet Mars 8, 2010 Skrevet Mars 8, 2010 Jeg er interessert i dette. Kan komme og hente det på onsdag ettermiddag.
Hanske Skrevet Mars 8, 2010 Forfatter Skrevet Mars 8, 2010 Hallo Thorstein Ja det er bare å komme og hente det, så sant ingen kommer med penger på døra før det, men er du sikker på at du skal ha det, er det ingen problem. Ring først Tlf 90190237
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå