Gå til innhold

Kjørekomputer feil, e32 92.

Robkill
 Share

Anbefalte innlegg

Heisann!

Kjøpte for en tid tilbake en stor kjørekomputer for å putte i min e32 92mod som hadde analog klokke fra før.

Kjørekomputeren får ikke lys i displayet, funker enkelt og greit ikke!

Samtidig så har jeg en e32 87mod delebil hvor det satt en liten kjørekomputer i fra før av, der fungerer den store også ypperlig! greit nok, derimot.. den lille fungerer fint i 92mod hvor den store streiker! noen som har en idè om hva som er feil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen som vet?

Styra med dette i sommer, og det var like mange ledninger på kontaktene i begge bila!

Har lagt opp blinklysbryter med BC (Board Computer) bryter også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...

Tror kanskje dette kan ha noe med at de byttet noe på kjørecomputeren ett bestemt år. For å gi deg en bedre idé om hva jeg mener kan jeg fortelle om mitt lignende problem.

Jeg har analog klokke i min E34 520i '94. Jeg ville bytte til liten kjørecomputer. Byttet fra en E34 520i fra '91. Fikk ikke lys i den, kunne ikke stille den, bare dato- og klokkeknappen fungerte, men kunne ikke stille noe som helst. Den fungerte helt fint i E34 fra 91.

Ta en titt på denne siden: http://www.schmiedmann.no/5_serie/E34/u ... 1.htm#9858

Den viser at jeg kan kjøpe en kjørecomputer hvis jeg har E34 som er eldre enn 09\92 (øverste) og en hvis den er nyere enn 09\92 (nederste).

Muligens noe av det samme på din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint å endelig få et svar, takk skal du ha! :D

Kan være at det er samme problemet for min del, men det eneste som ikke klaffer da er at den lille BC'n fungerer i begge bilene :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...