aloebiz.net Skrevet Mars 2, 2010 Share Skrevet Mars 2, 2010 Har mulighet å hjelpe bimmers folket med å fikse pixelfeil her! Faren min driver elektronikkverksted og har nå fikset 4 stk. E39 speedometer for pixelfeil. 2 av mine biler, broren min sin og en kompis av meg sin. Er det noen som har et speedometer liggende som er defekt eller som det ikke er så farlig med å donere bort? Det er for å forsøke å lage et koblingsskjema på hvilke punkter som er hva på kabelen slik at det går å få lagd til noe for å teste om det er i orden uten å ha masse E39'er stående som testbenker... Om det lar seg ordne med en donor og finner en måte å få testet før han returnerer ferdig fikset speedometer så kan fattern ta på seg å fikse andres instrumenter her også! Se forøvrig tråden om bilen min som omhandler pixelfeil fiks! (link i signatur) Noen som har et instrument liggende å slenge som kan doneres bort "for science"? Et som da har dette displayet da det er det som oftest er plaget med pixelfeil: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Mars 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2010 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Mars 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2010 opp! Ingen som har et instrument liggende å slenge som kan doneres bort "for science"? Et som da har dette displayet: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Mars 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2010 buuuuuuuuump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DannyRS Skrevet Mars 4, 2010 Share Skrevet Mars 4, 2010 http://www.nbfbildeler.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rovderacing Skrevet Mars 4, 2010 Share Skrevet Mars 4, 2010 har liggende ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Mars 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2010 har liggende ja Du har det? Virker det displayet det er snakk om? Det gjør ikkeno om det er pixelfeil i det.. Villig til å gi det bort? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kim@etnorgeikrig.com Skrevet Mars 4, 2010 Share Skrevet Mars 4, 2010 Jeg har en plass.. Gidder ikke og lete men du kan få de vist de dukker opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Mars 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2010 opp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå