Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ett problem med at dørene på bilen min låser seg oppigjen etter jeg har låst dem, vil tro folk har vert borti lignende før?

Er det kanskje en bryter/føler av ett slag som er kaputt?

Skrevet

Okok, så var det bare å finne ut hvilken dør bryteren sitter i.. Jeg kan låse passasjerdøra uten at sentrallåsen slår inn, er det kanskje ett tegn?

Skrevet

Det er en av microbryterne, prøv å press inn microbryteren og lås dørene da. Og hvis de låser så har du funnet uten hvilken bryter som er problemet. Hadde samme problem for litt siden, tok bare litt el teip foran bryteren slik at døren rakk bort til bryteren.

Lykke til :D

Skrevet
Det er en av microbryterne, prøv å press inn microbryteren og lås dørene da. Og hvis de låser så har du funnet uten hvilken bryter som er problemet. Hadde samme problem for litt siden, tok bare litt el teip foran bryteren slik at døren rakk bort til bryteren.

Lykke til :D

Kommer man til microbryterne uten å demontere dørtrekk og ta ut låsekassetten??

Har samma problem jeg, men det kommer og går på en måte.

Noen bilder kanskje på hvor denne bryteren sitter?

Skrevet

Microbryteren sitter i karosseriet. Når du åpner døra så ser du på karosseriet bak der hvor døra lukker seg. Og i mellom denne delen skal en liten microbryter sitte, som du kan dytte inn. Har desverre ingen bilder.

Skrevet

Aaahh, er det kanskje samme bryteren som styrer interiørlyset? Interiørlyset slår seg nemlig ikke av, tydelig at den tror en av dørene fortsatt er åpen :) Sentrallåsen låser ellers helt fint og kjappt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...