Eksos Skrevet Mars 3, 2010 Skrevet Mars 3, 2010 Har ett problem med at dørene på bilen min låser seg oppigjen etter jeg har låst dem, vil tro folk har vert borti lignende før? Er det kanskje en bryter/føler av ett slag som er kaputt?
kbteknik Skrevet Mars 3, 2010 Skrevet Mars 3, 2010 det er bryter i en av dørene der er kaput da tror bilen døren er åpen og vil ikke låse
Eksos Skrevet Mars 3, 2010 Forfatter Skrevet Mars 3, 2010 Okok, så var det bare å finne ut hvilken dør bryteren sitter i.. Jeg kan låse passasjerdøra uten at sentrallåsen slår inn, er det kanskje ett tegn?
sufii Skrevet Mars 3, 2010 Skrevet Mars 3, 2010 Det er en av microbryterne, prøv å press inn microbryteren og lås dørene da. Og hvis de låser så har du funnet uten hvilken bryter som er problemet. Hadde samme problem for litt siden, tok bare litt el teip foran bryteren slik at døren rakk bort til bryteren. Lykke til
Breitling Skrevet Mars 3, 2010 Skrevet Mars 3, 2010 Det er en av microbryterne, prøv å press inn microbryteren og lås dørene da. Og hvis de låser så har du funnet uten hvilken bryter som er problemet. Hadde samme problem for litt siden, tok bare litt el teip foran bryteren slik at døren rakk bort til bryteren. Lykke til Kommer man til microbryterne uten å demontere dørtrekk og ta ut låsekassetten?? Har samma problem jeg, men det kommer og går på en måte. Noen bilder kanskje på hvor denne bryteren sitter?
kim@etnorgeikrig.com Skrevet Mars 3, 2010 Skrevet Mars 3, 2010 De kan også være treg sentrallås motor eller låsekasse
sufii Skrevet Mars 3, 2010 Skrevet Mars 3, 2010 Microbryteren sitter i karosseriet. Når du åpner døra så ser du på karosseriet bak der hvor døra lukker seg. Og i mellom denne delen skal en liten microbryter sitte, som du kan dytte inn. Har desverre ingen bilder.
Eksos Skrevet Mars 3, 2010 Forfatter Skrevet Mars 3, 2010 Aaahh, er det kanskje samme bryteren som styrer interiørlyset? Interiørlyset slår seg nemlig ikke av, tydelig at den tror en av dørene fortsatt er åpen Sentrallåsen låser ellers helt fint og kjappt..
sufii Skrevet Mars 4, 2010 Skrevet Mars 4, 2010 Riktig det er samme bryteren som får interiørlyser til å reagere. Funnet hvor den befinner seg?
Breitling Skrevet Mars 4, 2010 Skrevet Mars 4, 2010 Har ikke en slik bryter i dørene foran jeg, kun bak. Ettersom jeg har forstått tidligere så sitter det også en microbryter på låsekassetten inne i døra, denne skal også styre sentrallås, interiørlys osv osv. Se denne DIY´n: http://www.frankies-bmw.com/3series/diy/microswitch/bmw_3series_door_microswitch.php
Eksos Skrevet Mars 4, 2010 Forfatter Skrevet Mars 4, 2010 Virker som det er førerdøra på min iallefall ... Takk for DIY
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå