Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg skal senke bilen, men aner ikke hvilket senkesett jeg skal kjøpe.

vil ha ett som er stivt, og helst 60/40 senk, men blir det for lavt? orker ikke å ødelegge framskjermene i hompette svinger osv..

er det noen som vet om noen bra senkefjærer? og helt greie dempere til en grei pris?

kom gjerne med bilder av e34 med senk og info:)

takker for svar:)

Skrevet

du får det du betaler for.. høres ut som du er ute etter en lav bil som skal være stiv... da kan du kjøpte stort sett hva som helst..

Skrevet
du får det du betaler for.. høres ut som du er ute etter en lav bil som skal være stiv... da kan du kjøpte stort sett hva som helst..

betaler det settet koster jeg. hehe

men jeg vet ikke om det er å få taki 60/40 av eibach jeg? for dem er vell stive og fine..

også skal jeg ha dempere å

Skrevet

stive og fine..nja.. eibach er ikke de stiveste du får..

stive er ikke det samme som bra.

for kjøreegenskaper er det bilstein sprint og eibach pro kit (25/30mm) som gjelder.. ellers har jo også koni kjente produkter.

for at den skal bli lav og stiv som du snakker om, så går du på ebay, søker på e34 og 60/40.. slipper du å betale 10k..

Skrevet

GS har ett 60/40 sett til en grei penge, billig og bra ? Eg er iallefall fornøyd, tar ikke nedi og eg synst det er bra å kjøre med.

Skrevet

Dette stemmer, har kjøpt flere billige senkefjære også gs lowtec. Er ikke noe å satse på bilen begynte å sige etter noen måneder. monterte også fjærer og dempere super sport eller noe fra gs, der røyk alle demperene etter 2 måneder også for lav.

Kjøpte H/R og Bilstein sport til en e34. er det best jeg har kjørt med til nå, når det kommer til kjøre egenskaper for kvass kjøring. rimelig hard bil etter på. bare fjærende betalte jeg 2400plus mav for og 5500 for demperene.(et par år siden nå)

Hadde også vogntland og bilstein sport på en e46. behagelige fjører og gode dempere. bra mellom ting. tror det var progresive færer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...