hanskr Skrevet Mars 3, 2010 Skrevet Mars 3, 2010 har ein e34 der sentral låsen virker av og til når den ikke virker får eg ikke låst bakluka, der annlegge står :S går ikkje ann å låse luka med nøkkel... kan de ve dårleg kontakt i kretskortet ? takker for komentarer og svar !!
bmwm535i Skrevet Mars 3, 2010 Skrevet Mars 3, 2010 er det kun bakluka som ikke låser seg ? har du sjekket den ledningsbunten som går langs venstre festearmen til bakluka ? pleier å være brudd i en eller flere ledninger der.
hanskr Skrevet Mars 3, 2010 Forfatter Skrevet Mars 3, 2010 i går tidleg så virka den, men so slutta den å virke. er litt sån ustabil. Virker av og til. endten så virker aldt eller ingen ting :S
bmwm535i Skrevet Mars 3, 2010 Skrevet Mars 3, 2010 du kan og sjekke sikringen under baksetet er vel en 5 a eller 7,5 a kan hende at den nesten / er røket og skaper dårlig kontakt.
hanskr Skrevet Mars 3, 2010 Forfatter Skrevet Mars 3, 2010 då har eg skjekka, og alle sikringer å sånt er fint, skifta faktisk kretskorte på sentral låsen, grunna det som stod i var til ein m5 og da fungert alt 2-3 ganger, så var de på same galieia.. men om eg prøver å låse opp og eit par ganger, så kjem den. då er de vel sjølve dørlåsen som e probleme ville eg tru ? om så er, må den skiftast eller er de mulig å fikse ? lodde ?
bmwm535i Skrevet Mars 4, 2010 Skrevet Mars 4, 2010 da vil jeg tippe at det er microbryteren i førerdøren som bør skiftes
kbteknik Skrevet Mars 4, 2010 Skrevet Mars 4, 2010 tipper der er en knekt ledning i ledningsnetet til bakluken, det er desverre en feil som ofte opstår.
hanskr Skrevet Mars 4, 2010 Forfatter Skrevet Mars 4, 2010 da vil jeg tippe at det er microbryteren i førerdøren som bør skiftes takk skal du ha du får vell berre demontere da
hanskr Skrevet Mars 4, 2010 Forfatter Skrevet Mars 4, 2010 tipper der er en knekt ledning i ledningsnetet til bakluken, det er desverre en feil som ofte opstår. når sentral låsen virker, så virker den på alt også bakluka. men de einaste probleme er att eg ikke får låst den med nøkkel. veil lås :S
Jan S Skrevet Mars 4, 2010 Skrevet Mars 4, 2010 tipper der er en knekt ledning i ledningsnetet til bakluken, det er desverre en feil som ofte opstår. Dette er vanlig ja, og da kan det være ustabilt.
hanskr Skrevet Mars 5, 2010 Forfatter Skrevet Mars 5, 2010 eg trur eg gir f i heile låsen for ei stund, gidd ikke stå å kuke etter feilen, når eg bare har hatt lappen 4 dager. VIL kjøre skifter heller låsen i bakluka og ein ny nøkkel der, slik att eg får låst den i første omgang ikkje nåkken som har ein lås liggande tilfeldig vis ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå