Hankook Skrevet Mars 3, 2010 Share Skrevet Mars 3, 2010 Hei. Jeg ønsker og kjøpe bagasjeroms interiøt til e39. Altså: -Gulvmatte -Veggene. -Disse 2 veggene som kan åpnes og lukkes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rindegut Skrevet Mars 3, 2010 Share Skrevet Mars 3, 2010 jeg har:P hva byr du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet Mars 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2010 Usikker på hva frakten kommer på. Og igjen usikker på hva du forlanger. 700,-? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rindegut Skrevet Mars 3, 2010 Share Skrevet Mars 3, 2010 er greit det hvis du betaler frakta , men må vite hva du trenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet Mars 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2010 er greit det hvis du betaler frakta , men må vite hva du trenger Kan du sjekke prisen på frakta? Trenger egentligt alt som er i stoff i bagasjerommet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rindegut Skrevet Mars 3, 2010 Share Skrevet Mars 3, 2010 skal få tatt det ut i morgen og ta noen mål , så jeg får sjekket frakta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet Mars 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2010 Fått sjekket ut hva frakta kommer på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rindegut Skrevet Mars 7, 2010 Share Skrevet Mars 7, 2010 er ikke så tungt men platene er ganske store og da er det vel mellom 3 og 400 ifrakt , posten skal vel ha volumtillegg når det blir stort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå