Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Da jeg kjøpte meg E39 tidligere i vinter fulgte det med noen 235/45-17 sommerdekk på noe jeg tror er orginale BBS felger som ble levert til BMW..Jeg vet ikke helt om jeg vil ha disse da jeg har sett for meg M6 felgene 8)

Jeg har levert de til sliping og lakking grunnet forrige eier tydeligvis måtte skrape inntil alle kanter, så da blir de balansert og gode som nye!

Hva kan jeg selge disse for? er det noen som har lyst på sånne felger i dag?

Bare spør litt løst, så svar som dere føler:)

xhb0lleyt1jnx2vx2b7g.jpg

Skrevet

Det er jo tøffe felger, og jeg var i akkurat samme situasjon som deg med slike BBS felger med sommerdekk på. Kjøpte nye felger og sommerdekk og bruker nå BBS felgene på vinteren. Du har jo shinet felgene opp så de er strøkne og det er jo virkelig en kvalitetsfelg.

Se linken i signaturen for bilder med sommerfelg og vinterfelg.

Ikke akkurat svar på spm ditt, men en alternativ løsning

MVH

Martin

Skrevet
Hvis jeg ikke tar helt feil så er det 2-delte BBS RC090 felger, og det er rimelig stiv pris på de

MVH

Martin

Jess, de er skikkelig skrudd sammen! Man ser lett at de er 2-delt på baksiden hvertfall! Leverte de inn til rep. i dag, så blir kult å se hvordan de blir ferdige. 2 av felgene var rimelig kantkjørte, men ellers var de fine..Alle 4 blir slipt ned og lakket på nytt(bare den ytterste kanten, resten av godset på felgene var ikke skadet). Han sa det ville bli et lite skille i fargenyanse, men det var så minimalt at det ikke var noe å bry seg om.

Felgmannen sa åsså at dette var kvalitetsfelger fra bayern, som ikke er så lett å få tak i lengre. Han sa at man ikke kunne prise de heller, for en entusiast betaler det han/henne syns de er verdt..

Hmmmmmm... :?

Skrevet

De der er pop om dagen. I sortimentet til bmw heter de også "Style 5". Kan få en god slant for dem.

Er det forresten 8+9x17 eller bare 8" rundt om?

Skrevet

Jeg kunne gitt deg et ok bud dersom du hadde droppa å koste på reparasjon og lakkering av kantene. Er fan av polert kant, så all lakk på kantene hadde jeg likevel måtte fjernet :(

Skrevet
De der er pop om dagen. I sortimentet til bmw heter de også "Style 5". Kan få en god slant for dem.

Er det forresten 8+9x17 eller bare 8" rundt om?

Er jeg ikke sikker på..titta ikke så nøye på de. Henta de hos selger i går og leverte de til rep i dag..

Hva er en god slant? =P~

Skrevet

Kommer jo helt ann på hvor breie de er.., 9" breie bak og 8" foran pleier å gå for noen KR.

Hvis alle er 8" er de ikke så populære lenger.

De var/er poppis for tiden.., Tror de kommer til å synke i pris etterhvert, så å selge nå er nok smart..

Skrevet

Å hvorfor komme de til å synke i verdi da Hylle?

Jeg tror det motsatte, men vet ikke. De kler jo de fleste moddele, og trenden kommer nå med å lakke sentra og kant mange fine farger.

Er som nevnt her, værdt en del.

Lykke til med salget. :D

Skrevet
Å hvorfor komme de til å synke i verdi da Hylle?

Jeg tror det motsatte, men vet ikke. De kler jo de fleste moddele, og trenden kommer nå med å lakke sentra og kant mange fine farger.

Er som nevnt her, værdt en del.

Lykke til med salget. :D

Fordi trenden allerede har vært der / vent til denne sommeren når "alle" har lakka senter..

Og fordi det har vist seg at det er produsert ganske så mange av disse felgene igrunn..

etter sommeren er de ikke særlig poppis iallefall.. mener nå jeg! ;-)

Skrevet

Ja, akkurat de felgene der er vell ikke de aller mest skjeldne siden de ble levert på en god del E39'er, men fortsatt veldig pene felger! De ser helt rett ut på E28, gjerne med mtech :)

Skrevet
Jeg kunne gitt deg et ok bud dersom du hadde droppa å koste på reparasjon og lakkering av kantene. Er fan av polert kant, så all lakk på kantene hadde jeg likevel måtte fjernet :(

Jeg fikk de til å polere kanten så den blir seende bedre ut..litt matt på en måte? blir det kult?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...