sufii Skrevet Mars 3, 2010 Skrevet Mars 3, 2010 Hei, jeg ønsker å kjøpe CCFL ringer til en E36 1992 modell, sedan.
Sjøbuse Skrevet Mars 3, 2010 Skrevet Mars 3, 2010 vil anbefale deg å gå på biltema. de koster bare 499 og virker utmerket. har funket helt fint på min bil i 2 år nå.
JIMVP Skrevet Mars 3, 2010 Skrevet Mars 3, 2010 vil anbefale deg å gå på biltema. de koster bare 499 og virker utmerket. har funket helt fint på min bil i 2 år nå. har dette biltema kittet jeg også.. men må skru av å på lysene noen ganger for at 2 av de skal tenne orntlig.. ikke plaga med det du?
Sjøbuse Skrevet Mars 3, 2010 Skrevet Mars 3, 2010 nei. her kommer alle som de skal med en gang. tenner litt sakte noen ganger om det er kaldere enn ca 10-
sufii Skrevet Mars 3, 2010 Forfatter Skrevet Mars 3, 2010 Biltema faktisk. Går heller på Ebay da, får noen med god kvalitet for 200 - 300 kr. Men ville bare forhøre meg om det var noen som hadde noen liggendes.
Sjøbuse Skrevet Mars 4, 2010 Skrevet Mars 4, 2010 du kan jo bare gå på GSbildeler 6-0601 Angel Eyes ringer (ettermonteringssett) E-36/E-39 standard lykt Pris 862,50 kr. (690,00 kr uten mva) 17.0 Sett på lager. http://nettbutikk.gsbildeler.no/openIma ... /32843.jpg eller på umnitza til 119,99$ (701,118.- kr) http://www.umnitza.com/umnitza-orion-li ... -5686.html de er prikk like de hos biltema. og mest sansynlig produsert samme sted siden de er helt like og kontaktene passer om hverrandre. fordi om ting blir kjøpt i en butikk til 2000 kr så er de ikke bedre enn den samme varen i en annen butikk til halve prisen. biltema http://biltema.no/no/Bil---MC/Biltilbeh ... ngel-Eyes/ vil da tro biltema også er enklere. kjøper du noe fra Ebay som ikke virker så blir det styr å bytte. biltema er det enkelt å dra tilbake til. og du får ny med en gang om noe er feil med de ringene du har kjøpt.
sufii Skrevet Mars 4, 2010 Forfatter Skrevet Mars 4, 2010 Egentlig ikke dumt det du sier der. Like greit å betale et par hundre mer og ha ringer du får byttet dersom det er noe galt.
Sjøbuse Skrevet Mars 4, 2010 Skrevet Mars 4, 2010 jeg ville ha AE på min. men skulle ikke ha noen dumme med LED prikker rundt i ringen. skulle ha jevnt fint lys slik E39 kom orginalt. men skulle ha hvitt til å matche xenon. fant de på biltema til 499.- og fant tu at det var billigere enn lykter fra en nattbutikk til 2000+ som jeg ikke var sikker på hvordan ville se ut. da var ikke 499 på tema så veldig dyrt om det skulle bli dårlig. kunne solgt de billig elller kastet de uten atjeg ble fattig av det. men har hatt de i 2 år nå. så blen nok meget fornøyd med de ja.
sufii Skrevet Mars 4, 2010 Forfatter Skrevet Mars 4, 2010 Oj, så bra. Da blir det biltema ringer ;D Får tilsendt nye lykter i morgen. Noen som har en DIY link til montering av slike på en e36?
Sjøbuse Skrevet Mars 4, 2010 Skrevet Mars 4, 2010 følger med en i pakken. bilen som blir brukt er en E46. lå en DIY på E36 på gammle forumet på DIY delen. men vet desverre ikke hvor den har blitt av.
JIMVP Skrevet Mars 4, 2010 Skrevet Mars 4, 2010 jeg plokka lysrørene ut av den refleksringen og limte ringene på innsia av glassene.. resultatet ble slik
sufii Skrevet Mars 4, 2010 Forfatter Skrevet Mars 4, 2010 Oj, det så bra ut. Men det hjalp litt på hvordan jeg skulle gjøre det, men tenkte hvordan jeg skulle dele lykta osv. Og hvilke kabler jeg skal koble sammen.
Sjøbuse Skrevet Mars 4, 2010 Skrevet Mars 4, 2010 på min E38 tok jeg av glasset på lykten. 3 klips over og 3 under lykten så løsnet glasset. og deretter plast rammen med innerglassene. i toppen av ringene er det klips som skal festes i toppen av reflektorene. jeg har linse lykter. så innerglasset på nærlyset fjernet jeg. siden glasset har så mye ujevnheter så så man nesten ikke det var en ring gjennom det glasset. fjernlyset må ha glasset siden det ikke er linse der og det gjør at lyset lyser dit det skal. men ringen så bra ut gjennom der. så det gikk bra. her er en bil med samme problem jeg hadde. ser ringen i nærlyset blir litt dårlig gjennom innerglasset på nærlys. etter innerglasset var ute av remmen monterte jeg den i lykten igjen og fikk på glasset. ledningene trakk jeg over reflektorene og ut et ventilasjons hull. og koblet de på parklys ledningene. orginal parklysene fjernet jeg fra hullene sine. når rammen i lykte er på igjen syns ikke ledningene i toppen av lykten lenger. så etter de er koblet på parklyset er det bare å vri på bryteren og nyte resultatet. min E38 ferdig med biltema AE
sufii Skrevet Mars 5, 2010 Forfatter Skrevet Mars 5, 2010 Utrolig fint, tror fremgangsmåten er litt annerledes på en e36. Men takk for hjelpen !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå