Kvithylle36 Skrevet Mars 3, 2010 Skrevet Mars 3, 2010 Min 1997 Mod. Bmw 320 E36 Touring Gjort : Skiftet hovedlykter Skiftet Blinklys foran + sideskjermer Skiftet Baklykter Montert xenon i hovedlys M3 speil Tåke/kurvelys lykter med xenon Senkesett - Bilstein B10 60/40 Skal monteres: M3 fanger med leppe Diffusor bakfanger Soting av ruter M3 lister Tips om noen flere forandringer så si ifra
bmwkizn Skrevet Mars 3, 2010 Skrevet Mars 3, 2010 Velkommen til forumet. Skikkelig pen Touring du har der Sleng ut noen interiørbilder også Og jeg tror sorte nyrer i grillen forran hadde gjort seg på denne
in2you Skrevet Mars 3, 2010 Skrevet Mars 3, 2010 Se her ja! Denne var jo veldig fin, og blir enda finere (utifra planene dine)
Kvithylle36 Skrevet Mars 3, 2010 Forfatter Skrevet Mars 3, 2010 Se her ja! Denne var jo veldig fin, og blir enda finere (utifra planene dine) Jo tusen takk Ja disse planene blir fra våren av (har begynt å handle deler) så gleder meg mye til å få montert å komme meg ut på veien
Kvithylle36 Skrevet Mars 3, 2010 Forfatter Skrevet Mars 3, 2010 HvordAN sommerfelger har du til vogna? De 17" m3 felgene som er på nederste bildet. Men skal ha nye felger, så er på utkikk etter 18-19"
Tiller Skrevet Mars 11, 2010 Skrevet Mars 11, 2010 Liker bilen din. Skulle gjerne hatt 2litern i min egen touring. Mye jobb å sette inn xenon? Har du xenon på fjærnlysa også? Vurderer å gjøre det på min også, men har aldri gjort den konverteringa før.
Kvithylle36 Skrevet Mars 12, 2010 Forfatter Skrevet Mars 12, 2010 Liker bilen din. Skulle gjerne hatt 2litern i min egen touring.Mye jobb å sette inn xenon? Har du xenon på fjærnlysa også? Vurderer å gjøre det på min også, men har aldri gjort den konverteringa før. tusen takk Nei det er mye enklere enn du tror å montere xenon! gikk helt greit å montere ja brukte litt tid da for må gjør det ordentlig. Boret hull med konborr i plastikdeksel på lykta osv osv. Nei har ikke i fjernlys å grøftlys enda, men blir etterhvert:) Blir i grøftlys når jeg har byttet lyktene
bmwkizn Skrevet Mars 12, 2010 Skrevet Mars 12, 2010 Liker fortsatt bilen og planene dine. Blir litt missunlig kjenner jeg, da jeg har lyst på Touring selv Syns du skal beholde sommerfelgene dine, de gjør seg utrolig bra på E36
Kvithylle36 Skrevet Mars 12, 2010 Forfatter Skrevet Mars 12, 2010 Liker fortsatt bilen og planene dine. Blir litt missunlig kjenner jeg, da jeg har lyst på Touring selv Syns du skal beholde sommerfelgene dine, de gjør seg utrolig bra på E36 Skal beholde de ja, men det blir vinterdekk:D Må kjøpe deg touring da sjø, kjøpte touring for jeg synes det er den fineste e36'n =D
Tiller Skrevet Mars 15, 2010 Skrevet Mars 15, 2010 Ser du har det ordentlige annlegget. Er litt sjalu!! Får nøye meg med å bytte ut de orginale jeg har med noen litt sprekere noen.
Kvithylle36 Skrevet Mars 17, 2010 Forfatter Skrevet Mars 17, 2010 Ser du har det ordentlige annlegget. Er litt sjalu!!Får nøye meg med å bytte ut de orginale jeg har med noen litt sprekere noen. Hehe, ja var kjempeheldig med bilen, når det gjelder utstyr ja synd det ikke var skinnseter, men det bli etterhvert:) Var pen bilen din også! Liker e36 Touring jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå