fubbu Skrevet Mars 3, 2010 Skrevet Mars 3, 2010 Ønsker å kjøpe oz ceres 17" felger. Skriv en sms eller mail til meg. 41456170 / Fubbbu@gmail.com
fubbu Skrevet Mars 3, 2010 Forfatter Skrevet Mars 3, 2010 Finnmark.. Hvordan er tilstanden på dem ? er dem kantkjørt til helvete ?
bmwkizn Skrevet Mars 3, 2010 Skrevet Mars 3, 2010 Nei de er ikke spesielt kantkjørt. (lenge siden jeg har sett på dem) men problemet er at jeg aldri har hatt de på bil. Så jeg tørr desverre ikke å garantere tilstand ellers. Men de andre to ble kasta for at de ikke var runde. Men disse skal vistnok være bra. Derfor jeg lurte på hvor du holdt til. Har ikke lyst til å selge de uten at du har prøvd de.
fubbu Skrevet Mars 3, 2010 Forfatter Skrevet Mars 3, 2010 Er jo ikke værre enn å avbalansere for å sjekke ?
bmwkizn Skrevet Mars 3, 2010 Skrevet Mars 3, 2010 Nei er jo ikke det. men gidder ikke å legge noe penger i det
fubbu Skrevet Mars 3, 2010 Forfatter Skrevet Mars 3, 2010 da kan jeg heller få kjøpe dem billig av deg så finner jeg ut av resten selv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå