ice_king1986 Skrevet Mars 3, 2010 Share Skrevet Mars 3, 2010 Som topic er jeg nå på leting etter ett godt eksemplar av en e46 coupe men ligger jo en del til salgs men har jo da noen krav ting jeg skal ha : Hel skin " svart " Ikke båt lister invendig " treverk " Svart, Sølv, grå eller hvit bil Svarte lister rundt rutene , ikke krom/ blankt M front Helst ikke ha godt så langt " men litt sier seg selv da det fort er 10år gammel bil +++ om det er på bilen Coilover av bedre kvalitet " kw " eller noe lignende , ikke noe drit til 2-4 lapper Felger er jo også pluss 19"-20" Helst ikke : Røyket i bilen eller dyr Men trenger ikke å være facelift Så som man ser er jeg litt kresen å da sefølgelig leter jeg etter noen som har tatt vare på bilen sin å har hatt litt sjarm over den, ikke bare brukt den Lagt med noen eksp bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ice_king1986 Skrevet Mars 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2010 bump ikke noen som har altså ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå