espulus Skrevet Mars 3, 2010 Skrevet Mars 3, 2010 Da har jeg møtt veggen.. Jeg sliter litt med å ta av en del :b Vet ikke hva denne heter, så derfor legger jeg ved et bilde :b Det er liksom den "ramma" som er foran radiatoren.. Sliter med å løsne den i nedre kant, altså der støtfangerne kommer ut.. Virker som de er poppet fast!? :S Noen tips?
espulus Skrevet Mars 3, 2010 Forfatter Skrevet Mars 3, 2010 Beklager dårlig bildekvalitet.. Ikke all verden bildekvalitet med iPhone
steinar84 Skrevet Mars 3, 2010 Skrevet Mars 3, 2010 lurer på om ikke den er sveisa. må borre av sveisepunktene for å a den av.hvorfor skal den av?
bmwkizn Skrevet Mars 3, 2010 Skrevet Mars 3, 2010 Kansje lettere å se med denne tegningen Håper det hjelper
espulus Skrevet Mars 3, 2010 Forfatter Skrevet Mars 3, 2010 lurer på om ikke den er sveisa. må borre av sveisepunktene for å a den av.hvorfor skal den av? Det kan hende den er ja.. Får vel borre opp de i morgen Den skal av grunnet krasj :b -- bmwkizn.. Tjo, tja Takk =) Har løsnet alle skruene, men får den ikke av grunnet, som nevnt ovenfor, sveis, tror jeg :b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå