Vanilla_ninja Skrevet Mars 3, 2010 Skrevet Mars 3, 2010 Jeg byttet bremseklosser foran på min E39 i dag, men på et eller annet punkt forsvant fjærklipset som skal holde fast kontakten på slitasjeføleren på det venstre klosseparet. Er det noen som har en slik liggende noe sted? Jeg begynner å bli lei av feilmelding om slitt bremsebelegg ... LJ
Julianv Skrevet Mars 3, 2010 Skrevet Mars 3, 2010 Hva med å sjekke gsbildeler/koed evt jaeger? Kan ikke koste stort mye
Vanilla_ninja Skrevet Mars 3, 2010 Forfatter Skrevet Mars 3, 2010 Det fantes i hvert fall ikke på noen skisse hos GS, men jeg får sjekke litt der også hvis ingen her har noe. Jakten pågår ... LJ
Vanilla_ninja Skrevet Mars 4, 2010 Forfatter Skrevet Mars 4, 2010 Jeg trenger fremdeles den bittelille delen der, hvis noen skulle finne på å ha noe liggende. Kun komplett føler er tilgjengelig fra butikker, så der er det lite å hente. Kanskje må jeg ha en ny føler etter hvert, men akkurat nå trenger jeg de to hundrelappene til andre ting... LJ
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå