roten Skrevet Mars 4, 2010 Skrevet Mars 4, 2010 Hei når jeg låser opp bilen og vrir rundt tenningen, står bremselyset å lyser, hornet virker ikke, samme gjelder kjørecomputeren og cd-spilleren. skal jeg få det til å virke, må jeg vri rundt tenningen x antall ganger før alt er som det skal, eller starte bilen og kjøre noen minutter for så og stenge bilen og se om det har endret seg noen ganger gir det seg med engang, andre ikke. hva kan dette komme av? er det noen som vet hva som kan forårsake det? tusen takk på forhånd!
hillmar Skrevet Mars 4, 2010 Skrevet Mars 4, 2010 Har du E39? Isåfall tipper jeg at det er det elektriske bakstykket på tenningslåsen som er synderen. Det er en kjent feil og kommer av dårlig kontakt, som fører til jordingsfeil og mange morsomme problemer. Det kan også være at du har dårlig kontakt et sted på can-busen, men jeg ville prøvd å bytte bakstykket først. Det er ikke så dyrt og er lett å bytte.
roten Skrevet Mars 4, 2010 Forfatter Skrevet Mars 4, 2010 Ja, er en E39 jeg har Okey Hva koster det bakstykket da, hvis du vet det? Og hvordan skifter man den? hehe Tusen takk for svaret du kom med
hillmar Skrevet Mars 4, 2010 Skrevet Mars 4, 2010 Det er del nr 2 på dette bildet: http://nettbutikk.gsbildeler.no/openIma ... /11531.gif Til min 1997 525 tds så er det delenr. 61326901961 og den koster 761kr hos gsbildeler. Det jeg gjorde var å kjøpe den hos gs. Så dro jeg hjem og skifta den. Det viste seg at det ikke var feilen så da kjørte jeg og leverte den tilbake og fikk pengene igjen. Så hvis du har gs eller bmw i nærheten så kan du gjøre det, men det kan være greit å spørre dem om det først. Hvis de må spesialbestille delen til deg så går de ofte ikke med på det... Og her er en fin DIY: http://www.bimmerboard.com/forums/posts/244045
roten Skrevet Mars 4, 2010 Forfatter Skrevet Mars 4, 2010 Okei. Ja, bor i Bergen så GS ligger 15 min unna. Og rett bortenfor ligger BMW forhandleren. Okei, då ska eg få gjort det i løpet av neste uke hvis lommeboken sier ja Tusen takk for hjelpen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå