Hans Wilhelm Skrevet Mars 4, 2010 Share Skrevet Mars 4, 2010 Selger mine BBS RK 18*8,5, ET 38, 5*120 boltsirkel, med gode dekk. 225/40-18 A-One dekk bak 215/40-18 Nankang NSII foran Alle dekkene har ca 6mm mønster. Medfølger BBS ventilhetter 2 av felgene er desverre litt kantkjørt, mens de 2 andre er meget pene. Totalt sett er det ett meget pent felgsett. Disse sitter som ett skudd på både E36 og E46. Er meget lette og sterke felger. Holder til i Hokksund, 20 min. fra Drammen. Bør hentes. Gi bud. Bytte i gode 17" felger til E36/E46 kan også være interessant. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Mars 5, 2010 Share Skrevet Mars 5, 2010 Prisanntydning? Blir en lang kjøretur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet Mars 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2010 Veldig usikker på pris. Tenker de kanskje er verdt oppimot 10'? Hva synes du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robbi3 Skrevet Mars 5, 2010 Share Skrevet Mars 5, 2010 Bytte mot noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet Mars 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2010 Bytte mot noe? Hva har du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet Mars 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2010 ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ost_ost_89 Skrevet Mars 9, 2010 Share Skrevet Mars 9, 2010 free bump har akkurat samme felgene ute for salg nå også.. selger ikke mine under 10k.. Lykke til med salget:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dufniall Skrevet Mars 23, 2010 Share Skrevet Mars 23, 2010 Interessert, men i mitt vognkort står det 7Jx16 / 225/50R16 foran og bak... Vet ikke hvor den felgkalkulatoren har blitt av, felgene vil kanskje passe på bilen, men ikke falle i like god jord hos onkel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet Mars 23, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2010 Du kan bruke denne: http://www.dekkalkulator.com/no/# Tror det vil bli knall! Skal ikke være noe problem med disse da. Nesten identisk rulleomkrets. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dufniall Skrevet Mars 23, 2010 Share Skrevet Mars 23, 2010 Takk for svar og link! Det går greit ja, 1% tillegg, tenkte meg det, derfor jeg søkte på den dimmen også Men jeg skal min. ha ET 42... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet Mars 23, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2010 Det går helt sikkert fint med dette inpresset også. Ta en tur til Hokksund så kan du prøve de på bilen og se hva du synes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet Mars 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2010 ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Mars 24, 2010 Share Skrevet Mars 24, 2010 Kan slenge inn ett skam-bud på 5, så har du iallefall ett Forventer ikke at jeg får hjula for denne prisen.. Kan få henta dem i helga.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet Mars 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2010 Blir nok dårlig med felger på deg for 5, men takk for interessen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet Mars 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2010 På tide å få på sommerhjul nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå