ErsinM5touring Skrevet Mars 4, 2010 Share Skrevet Mars 4, 2010 Da var det klart til å legge ut en liten bildetråd om BMWene vi har i familiene, 3 generesjoner 5 serie noe for en hver smak Får unnskylde dårlig bildekvalitet(mobilbilder) blir "photoshoot" til våren Først opp godbilen M5en min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErsinM5touring Skrevet Mars 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2010 Så fatterns nyinnkjøpte BMW 525iT E39 M-sport loaded med utstyr Først litt bilder av annonsen så de jeg har tatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mars 4, 2010 Share Skrevet Mars 4, 2010 Ja takk. Tar gjerne begge to jeg Utrolig flotte biler begge to Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErsinM5touring Skrevet Mars 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2010 Så søsterns BMW 525dat "Das schnelle Autobahncruiser" med 20", 3000rpm i 6 gir=200km/t og 10l diesel per 100km Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErsinM5touring Skrevet Mars 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2010 Ja takk. Tar gjerne begge to jeg Utrolig flotte biler begge to Takk for det visste ikke helt åssen jeg skulle poste alle bildene i samme post Er ikke den flinkeste når det kommer til pcer å slikt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Mars 4, 2010 Share Skrevet Mars 4, 2010 Den E39 touringen var utrolig pen Felgene til E61en var ikke akkurat pene, men. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mars 4, 2010 Share Skrevet Mars 4, 2010 Sjeldn å se E39 i den fargen. Fine biler, alle sammen, men felgene på E61 var ikke helt min kopp te. Er M5'en originalbil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErsinM5touring Skrevet Mars 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2010 Sjeldn å se E39 i den fargen. Fine biler, alle sammen, men felgene på E61 var ikke helt min kopp te. Er M5'en originalbil? Felgene er litt "spesielle" ja. M5en er orginalbil ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Mars 4, 2010 Share Skrevet Mars 4, 2010 Hadde ikke M5 en ramme rundt skiltet bake? Kanskje den bare er lite synlig på bildet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Mars 4, 2010 Share Skrevet Mars 4, 2010 Flott å se at det er en som har skjønt at det er 5'er touring som gjelder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErsinM5touring Skrevet Mars 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2010 Hadde ikke M5 en ramme rundt skiltet bake? Kanskje den bare er lite synlig på bildet.. Er nok bare et dårlig bilde + at den er møkkete Har ikke no ramme jeg, men mer bare en svart del. Lapin Kulta: Hehe ja touringer er kult synes nå jeg, ikke alle som synes det har jeg lagt merke til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Mars 4, 2010 Share Skrevet Mars 4, 2010 Hvilken mod. er M5 en? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErsinM5touring Skrevet Mars 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2010 M5en er bygd i 92 men regga i 1993, tatt inn til norge i 1999 som varebil. nr 125 av 891. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErsinM5touring Skrevet April 24, 2010 Forfatter Share Skrevet April 24, 2010 Fikk lånt meg et ååårntli kamera idag isteden for den trofaste sony ericsson mobilen, så jeg tenkte jeg skulle ta litt bilder idag da! Flere bilder kommer! tar 5 om gangen, får general error når jeg prøver å laste flere på en gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErsinM5touring Skrevet April 24, 2010 Forfatter Share Skrevet April 24, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå