DANI Skrevet Mars 4, 2010 Skrevet Mars 4, 2010 heisann Bilen er en 1988mod kjørt 242000km men motoren er bytta til en M50B20 så motoren har ikke gått så langt. Innteriøret er Grått M5 skinn med armlene er veldig pent og godt å sitte i,ingen hull. DEFA Alarm. Motormessig er den i tipp topp stand men desverre ikke i karosseriet er rust bak på begge kanalene å har desverre ikke tid til å fikse opp denne bilen for jeg må prioritere min andre bil.Bilen er ikke EU-Godkjent. Årsavgifta blir betalt i løpet av månenden hvis det ikke er noen som kjøper denne til dele bil. NB:Infinity leppa som er på bilde er ikke med. HBO 12000kr. Bilen står i Stavanger. Noen spørsmål så er det bare å spør eller å ringe TLF 95238449
fredrikt Skrevet Mars 5, 2010 Skrevet Mars 5, 2010 bilder av rust, interiør og litt rundt bilen? hvor langt har motoren gått?
DANI Skrevet Mars 5, 2010 Forfatter Skrevet Mars 5, 2010 Bilder skal jeg fikse Motoren ble skifta av forje eiger så hvor langt den har gått vet jeg ikke men har ingen symtomer på at den er gått langt.
Anbefalte innlegg