Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble BMW på meg igjen nå. Har hatt 4 før (E28 518, E36 320i coupe, E36 320i cab og Z3.)

Denne gangen ble det en 1996 318i Touring med orginal facelift.

Bilen har rullet over 200km men har bra med servicer og bærer preg av vedlikehold.

EU-godkjent februar 2010

Automatgkassa ble overhalt for 26,000kr for 1 år siden. Så den skal også være knall.

Utstyr:

-2 soners klima

-M-tech understell :D

-Lille kjørekomputeren

-Soltak

-El. vinduer og speil

-El. dimming av coupe speilet

-Svart skinn interiør (Meget strøkent!!)

-Oppvarmede seter

-Automatgir med 3 programmer

-Fjernstyrt sentrallås og alarm

-Avtagbart hengerfeste

Har ikke mange bilder akkurat nå, men flere kommer!

Ting jeg har gjort med bilen i ettertid.

(tar ikke med service ting)

-Senkeskåler forrand (har nå 25-15 senk på bilen)

-16" BMW alu felger

-Armelene forrand

-Pop-up DVD spiller

-Hvite blinklys forrand og på sidene

• Svar 146
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Er student for tiden så har begrenset med kroner. Men har en liste med ting jeg skal igjennom.

Har allerede satt in en pop-up DVD spiller med touch skjerm som jeg hadde liggende. Litt morro med elektriske duppeditter:-)

Ønskelista:

-M3 speil

-M3 frontfanger (med grøftelys)

-M3 sidekjørt

-Effektanlegg, men ikke av den mest skrikende typen. Simons hadde vært knall

-Inn-box KN filter

-Tone rutene

-Rød/hvite baklykter

-Hvite sideblinklys

-M-tech sidelister

Skrevet

Liker å ha en clean look på bilen. Litt M-optikk er jeg veldi gla i. Var heldig å få tak i en bil som kom med faceliften, så jeg har den nyere grillen og små sideblinklys.

Skrevet

Dette var en flott touring Tiller! :D Kjøpte du denne av en kar på østlandet? Lurer på om det var denne eg kikka litt på på finn.no før eg kjøpte min.. Herlig interiør i alle fall!

Skrevet
Dette var en flott touring Tiller! :D Kjøpte du denne av en kar på østlandet? Lurer på om det var denne eg kikka litt på på finn.no før eg kjøpte min.. Herlig interiør i alle fall!

Takk takk!

Ja er egentil ganske fornøyd med kjøpet :)

Kjøpte den av en fyr i akershus eller hedemark. Husker ikke helt, møtte han i Oslo. En litt eldre trivelig kar.

Er særdeles fornøyd med interiøret, en skulle tro at med rulla 200km og 14år at det ville se litt brukt ut. Men det er faktisk ikke det :D Kjempe fornøyd. HeHe.

Fikk meg en liten overaskelse da jeg kjikket på kupespeilet og så det var en del ledninger som gikk opp til det. Hadde ikke vært borti det her med elektronisk avblendbart speil før. Det var jo også litt morro :)

Skrevet

Elektronisk avblendbare speil, hvordan fønker det da? :D kult med duppeditter! Fant akkurat utav at min touring har integrert skipose i armlene/gjennomgangen til bakluka, stilig! :) Få tak i original utstyrslista til bilen, kanskje du også får enda flere overraskelser!

Skrevet
Elektronisk avblendbare speil, hvordan fønker det da? :D kult med duppeditter! Fant akkurat utav at min touring har integrert skipose i armlene/gjennomgangen til bakluka, stilig! :) Få tak i original utstyrslista til bilen, kanskje du også får enda flere overraskelser!

Den fungerer slik at det er en sensor i speilet som gjør speilet mørkere ettersom det få mer lys på seg Egentlig ganskedeilig! Merker det når jeg er ute og kjører og har folk ak meg med litt serke lys.

Ja skal skjekke pp den orginale ustyrsisa :D

Skrevet

Mulig jeg får kjøpt M-tech lister til bilen nå. Noen som vet hvordan mann tar av de som står på og om det bare er å bytte rett over? Om det er samme festene likksom

Skrevet
Mulig jeg får kjøpt M-tech lister til bilen nå. Noen som vet hvordan mann tar av de som står på og om det bare er å bytte rett over? Om det er samme festene likksom

Det er klips som sitter fast på listene. Er bare små hull langs siden på bilen. Men det kan stå igjen gummitopper inni hullene på bilen etter du har tatt de av. Husk å pelle ut de da det sitter nye på klipsene som er på M-listverket :)

Listene som står på får du til å dra av. Ta ved en døråpning så går det fint det :)

Skrevet

Fant en konsol med armelene på skraper'n idag. Helt ok stand, grått stoff armelene. Har fult svart skinninteriør i bilen jeg da, men så betalte jeg bare en 100lapp for hele greia siden den var litt skitten. Men har vasket den og den ser fin ut nå. Får se om det blir for mye forskjell når jeg får en i.

Om et er noen som har skinnarmelene og heller skulle hatt et med gråt stoff så si ifra :)

Flere bilder kommer imorgen

Skrevet

Her er noen bilder av det lille jeg har gjort med bilen så langt:

*E46 kappsler

*Hvite frontblinklys

*Sota de gule blinklysa

*Pop-up dvd

*Armelene

img0206x.jpg

img0207k.jpg

img0214ez.jpg

img0216jq.jpg

Skrevet

Vet ikke helt hva jeg synes om armelene. Men så fikk jeg det for en billig penge.

Sotingen av de gule blinklysa er midlertidig. Som sakt er jeg student så ting må komme litt etterhvert :)

Men må bare si at om det er noen som har noe av delene jeg har satt opp på ønskelista så send meg gjerne en PM.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...