Fixfax Skrevet Mars 4, 2010 Skrevet Mars 4, 2010 Trekker man da bare en radiator slange fra termostathuset og rett inn på torpedo da?
bmwm535i Skrevet Mars 4, 2010 Skrevet Mars 4, 2010 skal du koble ut varmeregistret ? i så fall så kobler du bare sammen de to slangene til varme reg.
Fixfax Skrevet Mars 4, 2010 Forfatter Skrevet Mars 4, 2010 nope, skal bare ikke ha kjøling til spjeldet
bmwm535i Skrevet Mars 4, 2010 Skrevet Mars 4, 2010 gasspjeldet ? er vel 2 slanger der og koble de sammen .
Fliid Skrevet Mars 4, 2010 Skrevet Mars 4, 2010 Termostathus til bakkant av blokk. Det er ikke kjøling, men oppvarming. På sommerbiler er det bortkastet ekstra utstyr.
Fixfax Skrevet Mars 4, 2010 Forfatter Skrevet Mars 4, 2010 Jeg trodde det gikk fra bakkant av blokk innpå varme register også til termostathus, men der tok jeg feil. Tror jeg får ut og snoke litt under pansret på cabben. takk for info flid
Fliid Skrevet Mars 4, 2010 Skrevet Mars 4, 2010 Ekspansjonstank til slange under innsug som er T-formet. Denne går til termostathus og utgangen å varmeregister(torpedo). Slange fra bakkant av topp , mellom torpedo og toplokk, til inn på varmeregister (torpedo) . Liten slange fra termostahus til inn på gassjeldhus brakett. Liten slange fra gasspjeldhus brakett til nippel på blokk under innsug ved syl 6 . Kan fint blende liten slange på termostahus og blende nippel på blokk.
Fixfax Skrevet Mars 4, 2010 Forfatter Skrevet Mars 4, 2010 Vet noen om det er mulig og få tak i orginale kjøleslanger til e30? mulig jeg mangler noen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå