Willersrud Skrevet Mars 4, 2010 Skrevet Mars 4, 2010 Har stort sett alt av deler til e30 ix Har solgt motor i dag, men har dynamo, starter, kasse og servo. motoren ble solgt som byttemotor. så har jeg jo komplett driverk og framdiff. Bare og sende pm, har mye andre bmw deler også
Willersrud Skrevet Mars 8, 2010 Forfatter Skrevet Mars 8, 2010 sector59 skrev: hvor mye for fremre aksler? Drivaksler framme 1200 per stk.
Willersrud Skrevet Mars 8, 2010 Forfatter Skrevet Mars 8, 2010 lk2105 skrev: har du bak diffen?den med 25% diff brems? pris? Den har jeg. bare og komme med et bud
Willersrud Skrevet Mars 21, 2010 Forfatter Skrevet Mars 21, 2010 Nå kan vel dette gi seg, begynner og bli en stund siden, og du har fått pengene dine for lenge siden....
Stramvaier Skrevet Mars 21, 2010 Skrevet Mars 21, 2010 Hjelper ikke om det er en stund siden, når du er en person man ikke kan stole på. Hadde ikke jeg møtt opp hjemme inne i stua de så hadde aldri jeg fått pengene av deg. Du hadde aldri betalt gjelden din vis det ikke var for at du ble så overrasket og skremt og ikke hadde noen flukt vei. Du kommer aldri til å få en eneste positiv kommentar av meg på dette forumet og jeg kommer alltid til å si til folk hvordan du er. Det er mange her på formuet som har blitt lurt av deg, Den gangen jeg startet tråden om deg var det 5 stk som kontaktet meg over telefon og som hadde forskudd betalt deler til deg men du hadde aldri sendt noe deler til dem. Det kalles svindel Stian og det unner jeg ingen her på forumet å bli utsatt for, og derfor vil jeg også advare dem mot folk som svindler andre.
rakett Skrevet Mars 22, 2010 Skrevet Mars 22, 2010 Skulle spørre om du har bremsepumpa men jeg tror jeg gir faen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå