bård Skrevet Mars 4, 2010 Skrevet Mars 4, 2010 Selger absolutt alt av deler fra en e36 320i, noe du trenger så er det bare å ta kontakt. Ta kontakt på tlf 915 25 339 eller PM Mvh Bård Ratt 500,- Har også: -Mørke baklykter til coupe -Frontfanger -Bakfanger -Grillist med nyrer pre-face -Mellomaksel -Komplettbakstilling -2 set med 15" vinterhjul -Taklukekassett med el-motor Kom med bud, delene skal vekk fortest mulig.
bård Skrevet Mars 9, 2010 Forfatter Skrevet Mars 9, 2010 rattet er helt og fint, ingen utpreget slitasje på det.
BD Racing Skrevet Mars 9, 2010 Skrevet Mars 9, 2010 Har du svart bunnmatte på gulvet + plate under dashbordet med plass til justeringsspak for ratt ?
bård Skrevet Mars 10, 2010 Forfatter Skrevet Mars 10, 2010 Okei, sender du rattet via post? Kan sende med posten ja, send meg en pm eller ring meg så jeg får adresse fullt navn osv.
sv90 Skrevet Mars 17, 2010 Skrevet Mars 17, 2010 bård! jeg kunne vært int i den bak potten men du har ikke behov for noe som jeg kan bytte i vel ? har en hau med deler til e36
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå