Joakim_fug Skrevet Mars 5, 2010 Skrevet Mars 5, 2010 Hei, Har en e34 Touring 94 modell. Det står senkesett på bilen men iogmed jeg ikke har TUV papirene på dette og at bakdemperne er begynt å bli litt slitne skal jeg ha meg et nytt ett! Har lyst på et senkesett som er sportslig men likevel komfortabelt og kjøre med. Altså en mellomting Har kikket litt på Bilstein!? er det noe?? Bilen har IKKE nivåregulering! Hva vil dere annbefale meg?? Tenkte kanskje og prøve og holde budsjettet innenfor 12k ! -Joakim.
///MPower Skrevet Mars 5, 2010 Skrevet Mars 5, 2010 fk konigsport hadde jeg gått for da. kostet ca 11k til min m5 touring, men tror det er billigere til 520. sjekk ut www.koed.no
Joakim_fug Skrevet Mars 5, 2010 Forfatter Skrevet Mars 5, 2010 Okei, Ja takk=) Åssen er det med fjærben ol. Må dette moddes noe eller passer dette rett på?? er Litt NY på dette her:P
S.Hafsmo Skrevet Mars 8, 2010 Skrevet Mars 8, 2010 du må sende inn fjærbein for å få coilovers'a sveist på. hvis du leter litt finner du sikkert noen som selger fjærbein her på forumet. har selv FK königsport coilovers, og kan ikke klage på dem.
///MPower Skrevet Mars 8, 2010 Skrevet Mars 8, 2010 eller du betaler et depositum på ca 1000kr så slipper du å sende inn noe. eller betale og sende inn etter du har montert og får pengene igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå