RoBMW Skrevet Mars 5, 2010 Skrevet Mars 5, 2010 helst i sort lær! men kom gjerne med innspill, har grått stoff interiør, sort dash
bmwkizn Skrevet Mars 5, 2010 Skrevet Mars 5, 2010 Hva er du villig til å gi da? Jeg har en i sort skinn. Men den blir montert i bilen min hvis jeg ikke får igjen en kurrant pris
bmwkizn Skrevet Mars 5, 2010 Skrevet Mars 5, 2010 Hmm. Ja kan få den for det hvis du dekker frakten.. Vil helst ha den selv, men trenger penger nå så.. Dette er kun midtarmlene med festebrakett da. Ikke midtkonsoll.Men konsoll har du jo i bilen fra før regner jeg med
RoBMW Skrevet Mars 5, 2010 Forfatter Skrevet Mars 5, 2010 er ganske interessert i ny midtkonsoll også, den som er der fra før av har ikke noe rom under, og er kasettbeholder, vil ha den med langt oppbevaringsrom i
bmwkizn Skrevet Mars 5, 2010 Skrevet Mars 5, 2010 er ganske interessert i ny midtkonsoll også, den som er der fra før av har ikke noe rom under, og er kasettbeholder, vil ha den med langt oppbevaringsrom i Kasettbeholder kan du jo bare erstatte? bare kjøp det rommet som du vil ha det, å bytt om Gi meg besked om du skal ha midtarmlenet da. Ligger det her når snøen er borte så blir det montert
RoBMW Skrevet Mars 5, 2010 Forfatter Skrevet Mars 5, 2010 er bare å bytte ja! men så er det å få tak på ett. dårlig med delebiler rundtom her også for tiden
bmwkizn Skrevet Mars 5, 2010 Skrevet Mars 5, 2010 Sjekk på KOED. Koster nok ikke mange kr der. Er jo kun det rommet som er der du har kassetholdern du trenger
RoBMW Skrevet Mars 5, 2010 Forfatter Skrevet Mars 5, 2010 har kikket der. den ligger på 2000 :s å de brukte er enten til compact, eller så er de i helt feil farge. men leter på spreng andre steder!
bmwkizn Skrevet Mars 5, 2010 Skrevet Mars 5, 2010 Ok.såpass ja. Er jo mange her inne som har masse deler til E36. Så det dukker nok opp. Men skulle du ha armlenet??
RoBMW Skrevet Mars 6, 2010 Forfatter Skrevet Mars 6, 2010 var da altså tenkt å gi 2000 for hele pakka jeg da. men får jeg tak i rette midtkonsoll, så får jeg armlenet ditt til en noe redusert pris?
bmwkizn Skrevet Mars 6, 2010 Skrevet Mars 6, 2010 Ok. Nei da beholder jeg det heller Men det er sikkert flere som har tenker jeg
RoBMW Skrevet Mars 6, 2010 Forfatter Skrevet Mars 6, 2010 jeppjepp, er faktisk et must med midtarmlen isåfall!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå