Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

ja har sett på det. noen som har prøvd eller har noen meninger om datasprut som du kobler på orginal ledningsnettet? sett litt på NIRA i3+. noen meninger?

• 1 year later...
Skrevet

hehe. har jo venta på deg lenge nå da :P neida. er vel ikke derfor det går seint, litt har skjedd så får prøve og laste opp litt bilder og komme med litt mer info når jeg er hjemme :)

• 3 weeks later...
Skrevet

Latt seg vente endel med bilder nå, vært lite hjemme og har ikke veldig arbeidslyst :P men har hvertfall gått til innkjøp av endel deler. valget av datasprut landa på autronic sm4 også har jeg handla audi race coiler siden dem passer og da trenger jeg ikke tenningsforsterker. bilen i seg selv er veldig nedplukka og nærmer seg ferdig innvendig med unntak av dash logger og bur. understell er ferdig montert og i koffertrommet ligger bensinsystemet og venter på å bli kobla sammen :P hehe

skal prøve å få tatt litt bilder en av dagene nå og få lagt ut det

• 2 weeks later...
Skrevet

bilder har det blitt dårlig med. hehe. men nå er motoren ute igjen. så får jeg mase på fredrik for å få han til å lage nye blokkere for meg. så høre med en på jobb om han kan hjelpe meg med å stille inn kammene. så tenkte jeg det blei prøve montering av carbon panser imårra hvertfall :)

Noen som veit om effektanlegg til meg? brukt eller billig nytt? hadde jo vært lettvint å kjøpt ferdig :P

Skrevet

fekk montert panseret på søndagen, kan vel ikke si jeg blei helt fornøyd men. stuppa for mye forran og alle rillene i det var ikke like fine. hehe. men var veldig lett da, så måte demontere panserholderene, noen som har noen slitne til meg? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...