badsha Skrevet Mars 5, 2010 Skrevet Mars 5, 2010 Har fått tak i en motor av samme type! litt flere hk;) sp mitt er hva trenger jeg av ting på den til å fungere på min bil?? vet at hjernen er viktig Ews settet, men hvor er den og hvor finner jeg denne? trenger jeg ledningsettet? noe mer jeg børr få med?
AlXz Skrevet Mars 5, 2010 Skrevet Mars 5, 2010 Om det er helt samme motor.., eks m43b18, så kan du bruke din gamle hjerne samt ews.. Lite du behøver å bytte da..
badsha Skrevet Mars 5, 2010 Forfatter Skrevet Mars 5, 2010 ahaaaaa så det betyr at jeg ikek trenger å bytte EWS i min bil? samt hjernen?? det er en m34b16 ja men fra ulik år som min er 98 og den jeg kjøper er 95. så d du sier at jeg ikek trenger verken EWS eller hjerne er bare å bytte motoren og starte?
AlXz Skrevet Mars 6, 2010 Skrevet Mars 6, 2010 Jepp.., mener det skal gå. Hjernene har vel samme nr..? Så bruk matchende hjerne, ewsII boks + chip fra nøkkel. Altså det du har fra før bør funke bra på den "nye" motoren også!
Raymond Skrevet Mars 6, 2010 Skrevet Mars 6, 2010 om det bare er fysiske blokka du bytter ut trenger du ikke tenke på styringen? den vet ikke at du har ny blokk eller ikke..
badsha Skrevet Mars 6, 2010 Forfatter Skrevet Mars 6, 2010 jeg tenker kun å bytte motoren selvfølgelig med amme mottorbetgnesle. men stemmer det alx sier at man ikke trenger EWS og hjernen fra den bilen jeg tar ut?? og hvor sitter den ews modulen?
Raymond Skrevet Mars 6, 2010 Skrevet Mars 6, 2010 Ja, det stemmer.... sitter ikke no elektronikk i selve motoren som gjør at du ikke kan starte den.. det sitter i ledningsnettet som er i bilen din..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå