Kristian H. Foss Skrevet Mars 8, 2010 Skrevet Mars 8, 2010 Tjuvlåner tråden litt Noen som veit hvor det selges bakpotte med 3" inn å 2x90 rett ut bak Leita en del rundt uten å finne noe særlig,ikke på ebay engang. Veit simons hadde det for noen år siden,men ser ikke ut til at den typen lages mere. Sku absolutt hatt tak i en med de målene. Finnes litt diverse her: http://www.stylingbutiken.se/ Men de med større utblås enn 3" ser helt jævlige ut spør du meg, altfor stort mellomrom. Gå for 2x3" utblås du.
M30Punk Skrevet Mars 8, 2010 Skrevet Mars 8, 2010 Tjuvlåner tråden litt Noen som veit hvor det selges bakpotte med 3" inn å 2x90 rett ut bak Leita en del rundt uten å finne noe særlig,ikke på ebay engang. Veit simons hadde det for noen år siden,men ser ikke ut til at den typen lages mere. Sku absolutt hatt tak i en med de målene. Finnes litt diverse her: http://www.stylingbutiken.se/ Men de med større utblås enn 3" ser helt jævlige ut spør du meg, altfor stort mellomrom. Gå for 2x3" utblås du. Virka grei utseendemessig den med 2x3" ut,men sku hatt med 3" inn,å ikke 2.5" som denne. Sendte forespørsel til dem:)
bmwmann24 Skrevet Mars 8, 2010 Skrevet Mars 8, 2010 Jeg hadde Remus sluttpotte på min sekser. Jeg var storfornøyd med å få en ren sekser lyd fra den. Jeg er offisiellt motstander av "stikke loffen baki" type. Remuspotta framhever seksern opptimalt, uten at du høres ut som en bonde fra klæbu i en raggarvogn. Gå for den. Borre hull i filterkassa? ja, om du er 18 år å har Granada så er det vel ok. En dag ska vel bilen selges og. da ser det litt teit ut med masse hull i plasten.. hva med kn filter i lukka boks.. evt åpent filter.. tror du tjener best på ha deksler osv originale. Hvertfall i det lange løp. Min mening da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå