Pappa-Kristiansen Skrevet Mars 6, 2010 Share Skrevet Mars 6, 2010 Hei! Jeg vil kjøpe meg en førstegangsbil. Kunne helst tenke meg en 3 serie fra 1989 eller ELDRE. Vil ikke ha BMW med mindre slagvolum enn 2l. Fyller 18 i november så ålreite vinterdekk er også viktig men ingen krise naturligvis. BMW 5-serie er heller ikke uaktuelt. Da hadde jeg satt pris på 1995 eller eldre. Jeg vil ikke ha stasjonsvogn. Har en lettMC av typen Hyosung GT 125 R som jeg skal selge, så innbytte er aktuelt. har et budsjett på 40k for bilen og 30k for anlegg og støydempingutstyr. Holder til i Lillestrøm-området. Men å kjøre halvannen time er ikke uaktuelt allikevel Mvh Erik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pappa-Kristiansen Skrevet Mars 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2010 Bump:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pappa-Kristiansen Skrevet Mars 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2010 Bump igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Mars 7, 2010 Share Skrevet Mars 7, 2010 Tror du må gi dette noen dager =) Det kjekkeste er vel å bare holde øya på bruktbørsen her, autodb og finn.no/bil, også spørre her på Bimmers om noen kjenner til bilene du potensielt er interessert i... Lykke til, E30 er awesome... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BMW Skrevet Mars 8, 2010 Share Skrevet Mars 8, 2010 Har et bra objekt stående,send meg nummeret ditt på PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pappa-Kristiansen Skrevet Mars 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2010 Pm sendt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ksu Skrevet Mars 12, 2010 Share Skrevet Mars 12, 2010 ser du ønsker 2 liter, men paster denne allikevel viewtopic.php?f=38&t=146424 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå