tvold Skrevet Mars 6, 2010 Share Skrevet Mars 6, 2010 Vurderer salg av min Breyton Spirit 19" til fordel for 20" Felgene er 99,5% strøkne. Yokohama ADVAN sport 245/35x19 og 275/30x19 er monter på og disse er det igjen 80% av. Framfelg 9" bred og ET 18 Bakfelg 9,5 bred og ET 18 Framfelg har to små punkt der det er riper. BUD ønskes, evt forslag til bytte i 20" Ligger i Sør-Trøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
western Skrevet Mars 7, 2010 Share Skrevet Mars 7, 2010 Bilder???,,går de på E 39?,,ET? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw545turbo Skrevet Mars 8, 2010 Share Skrevet Mars 8, 2010 pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tvold Skrevet Mars 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2010 pris? Kom med bud.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw545turbo Skrevet Mars 8, 2010 Share Skrevet Mars 8, 2010 har itj peiling ka dem ligg på æ men hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansee Skrevet Mars 9, 2010 Share Skrevet Mars 9, 2010 De koster 16000,- + gummi nytt. Til sammenligning, solgte jeg mine for 9000,-. To av dekkene måtte da byttes. (Ca. 3000,- Falken). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tvold Skrevet Mars 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2010 De koster 16000,- + gummi nytt. Til sammenligning, solgte jeg mine for 9000,-. To av dekkene måtte da byttes. (Ca. 3000,- Falken). Så vidt jeg kan se så koster di litt mer enn det da.. Greit nok at det gis rabatt hos dekkforhandlere ja, men halv pris hørtes nå litt mye ut da.. Her er veil.priser: http://www.breyton.no/pdf/Spiritsolv.pdf Denne kvitteringen var med bilen når jeg kjøpte den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw545turbo Skrevet Mars 9, 2010 Share Skrevet Mars 9, 2010 dæven va dyrt ja får jo dem der for 10 ny i sverige me dekk:S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tvold Skrevet Mars 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2010 dæven va dyrt ja får jo dem der for 10 ny i sverige me dekk:S Hvilke dekk da mon tro?? Hørtes nå billig ut å det ja.. Men ikke vet jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansee Skrevet Mars 9, 2010 Share Skrevet Mars 9, 2010 For de som ikke handler felg og gummi på Esso, koster de litt mindre i dag. Lykke til ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tvold Skrevet Mars 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2010 For de som ikke handler felg og gummi på Esso, koster de litt mindre i dag.Lykke til ... Ja vet godt at det finnes andre dekkforhandlere. Jeg har selv kjøpt bilen nylig, og dekkene var med på lasset. Tanken var å lufte et salg, pga lysta til 20". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansee Skrevet Mars 9, 2010 Share Skrevet Mars 9, 2010 De ser mindre kantkjørt ut enn de jeg solgte, og hvis dekka er greie, bør du få rundt 12-15K. Da trenger du bare en kjøper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tvold Skrevet Mars 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2010 De ser mindre kantkjørt ut enn de jeg solgte, og hvis dekka er greie, bør du få rundt 12-15K. Da trenger du bare en kjøper Mulig.. 3 stk som er 100% og ene framfelg som har disse ripene. Dekkene regner jeg med varer minimum 1 sesong, mulig 2 hvis kjører lite. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw545turbo Skrevet Mars 9, 2010 Share Skrevet Mars 9, 2010 Nei æ veit itj æ heller hehe æ bare så sånn kjapt i sverige var sikkert itj verden beste dekk på dem i sverige å så e d no langt å fær for nå felga da hehe Men hvor i sør trøndelag holder du til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krutte-39 Skrevet Mars 9, 2010 Share Skrevet Mars 9, 2010 De koster 16000,- + gummi nytt. Til sammenligning, solgte jeg mine for 9000,-. To av dekkene måtte da byttes. (Ca. 3000,- Falken). Så vidt jeg kan se så koster di litt mer enn det da.. Greit nok at det gis rabatt hos dekkforhandlere ja, men halv pris hørtes nå litt mye ut da.. Her er veil.priser: http://www.breyton.no/pdf/Spiritsolv.pdf Denne kvitteringen var med bilen når jeg kjøpte den. http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=18296731 Dagens ny - pris.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå