Russlebiffen Skrevet Mars 6, 2010 Skrevet Mars 6, 2010 Hei, har en 520i som jeg er svært fornøyd med. Ønsker og få bygget denne om komplett fra et firma til en M5 med alt av godkjenninger. Grunnen til jeg ikke kjøper en M5 er at jeg har fått bilen akkurat slik jeg vil og ønsker ikke og bytte den. Kontaktet ESS Performance men fikk ingen tilbakemelding. Noen som vet hvem som gjør dette på en svært seriøs og skikkelig måte?
m5_klaus Skrevet Mars 6, 2010 Skrevet Mars 6, 2010 tror www.ssperformance.no tar slike jobber. lykke til:)
Russlebiffen Skrevet Mars 6, 2010 Forfatter Skrevet Mars 6, 2010 Sorry, skrev en liten feil. Det var SSPerformance jeg kontaktet og som jeg ikke fikk svar fra. Men uansett, takker så mye for tipset.
Alex88 Skrevet Mars 6, 2010 Skrevet Mars 6, 2010 Sorry, skrev en liten feil. Det var SSPerformance jeg kontaktet og som jeg ikke fikk svar fra. Men uansett, takker så mye for tipset. Har sendt melding til dem jeg også men ingen svar første gang. Så sendte jeg en til så fikk jeg svar:P Prøv igjen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå