haavco Skrevet Mars 6, 2010 Share Skrevet Mars 6, 2010 Vurderer og selge bilen min uten motor. Men hva må jeg ta ut av bilen for kunne sette motoren i en annen bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mars 6, 2010 Share Skrevet Mars 6, 2010 Kommer litt an på hvilken bil du har tenkt å sette motoren i. Og hva slags motor som har stått i den før Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haavco Skrevet Mars 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2010 Skal ta ut motoren fra en e34 motor er s38b36 eller hva den heter? 3,6l m5 motor ca 88 mod. som skal ut av bilen før salg, hvis den skal inn i gjenn så blir det vell en e34 eller e30. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Mars 6, 2010 Share Skrevet Mars 6, 2010 Tviler på at en 88mod har startsperre (ews..?) ?? Så er nok bare å plukke ut motor med kasse og det du skal ha da.. Men skal du f.eks sette den inn i en e34 520 senere, så trenger du jo sikkert mellomaksel og understellsdeler også.., men for å kunne starte motoren, så tar du motor med motorelnett og hjerne/styreenhet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haavco Skrevet Mars 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2010 det var det jeg trudde, tviler også på at det er startsperre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haavco Skrevet Mars 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2010 takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå