BMWBenny Skrevet Mars 6, 2010 Skrevet Mars 6, 2010 prøvde en e46 323 i dag. forsåvet en grei bil. Men når jeg ga jernet blei det vibrasjoner/risting. Kun ved gasspådrag. Og jo mer gass jo værre. Er dette mellomaksel opplagringen som kødder? andre ting? dyrt og ordne?
Banan Skrevet Mars 6, 2010 Skrevet Mars 6, 2010 Sjekk hardyskiva for slitasje. Ikke dyrt å skifte om man skrur selv.
BMWBenny Skrevet Mars 6, 2010 Forfatter Skrevet Mars 6, 2010 den skal jeg klare bytte ja, bilen har bare gått 140k. hvordan ser en slitt hardykobling ut? morken?
Mustang1000hk Skrevet Mars 6, 2010 Skrevet Mars 6, 2010 heisann, har du sjekket at det ikke var snø i hjulene ? ofte ved en vis fart begynner vibrasjonene og desto fortere du kjører desto værre blir det
BMWBenny Skrevet Mars 6, 2010 Forfatter Skrevet Mars 6, 2010 er ikke det:) Men er helt klartnoe ved driverket. for farta kan være lav. merker det værre jo hardere jeg gasser.
BMWBenny Skrevet Mars 7, 2010 Forfatter Skrevet Mars 7, 2010 ingen som har noen andre meninger? Skal jo kanskje handle bilen. vil ikke sitte med noen dyr regning i etterkant. Om det er hardykoblinga så er det jo greit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå