325demon Skrevet Mars 6, 2010 Skrevet Mars 6, 2010 Svart frontfanger og sideskjørt til e46 coupe, passer muligens til sedan også(vet fangeren er lik). selges til en som har svart originalbil og vil ha tak i styling litt billigere. Delene er splitter nye, pusset ned og lakkert hos lakkerer. Ny pris fra gs: fanger 3200 sideskjørt 1300 lykter med xenon lock 2000 + proff lakkering = rundt 10000 Må ikke selges så venter på et ordentlig bud, rundt 60% av innkjøpspris. samme garanti som fra gs, da delene er nye. selges grunnet økonomi
bovve Skrevet Mars 7, 2010 Skrevet Mars 7, 2010 passer sideskjørta til sedan? hvis ja så ønsker jeg å kjøpe:)
325demon Skrevet Mars 7, 2010 Forfatter Skrevet Mars 7, 2010 Må hentes i sandvika, mellom oslo og drammen. sedan fanger har blitt montert på coupe av en her på forumet, og så at de selger sideskjørt til alle modeller. Så fanger og sideskjørt skal passe til coupe og sedan.
325demon Skrevet Mars 8, 2010 Forfatter Skrevet Mars 8, 2010 Alt selges komplett, så får kjøper evt. selge senere. Har dårlig erfaring med at ting blir solgt på dette forumet, men skal legge det ut på finn snart og da går det nok etter noen dager som regel. Så dette er en mulighet til å få tak i det først:) Her taper jeg 4000, men regna med å tape litt...
325demon Skrevet Mars 11, 2010 Forfatter Skrevet Mars 11, 2010 Har desverre ikke bakfanger Pakkepris er 6 for alt eller 4 for fanger 1 for lys 2 for sideskjørt Kan selges hver for seg da jeg trenger penger til tv:)
eirik845 Skrevet Mars 11, 2010 Skrevet Mars 11, 2010 er det lykter med linse lykter eller vanlige halogen lykter?
larsk Skrevet April 13, 2010 Skrevet April 13, 2010 fangeren kosta 3200 og du selger den for 4 ?? kan ikke regne med å få mere for fangeren pga av at du har lakkert den, er jo ikke helt sikkert kjøperen har samme farge som deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå