sv90 Skrevet Mars 6, 2010 Share Skrevet Mars 6, 2010 Vurderer nå og selge min 320d. FINN.NO annonse: http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=22813888 dere kan også bare ta kontakt med meg direkte. Stian Veland 91009454 E46 320dt 2004 modell med 126.000 på telleren kan hive inn en liste med det mest nevnverdige av utstyr: M-Sportspakke Sportsseter 6 trinns manuell kasse! Regnsensor PDC parkeringssensor Midtarmlene M-sportratt Multifunksjonsrratt Xenonlys Forb.for Bluetooth mobil Klimaautomatikk Varmeseter Vinterhjul Takrails Fj. sentrallås Comfor pakke Radio Bmw Business Cd DSC Antispinn Koppeholder 4x El. vinduer El. speil Grøftelys Hvite blinklys Metallic lakk Lyktespylere Intriør lister i Alu Black Cube Blank shadowline lister utvendig Alcantara delskinn interiør Sotete ruter Engle øyner Xenon i grøfte lys E60 hai finne svart blanke tak rails svart blank griller gs performance skiver framme red stuff klosser framme Komplett servishefte nye sommer dekk: 225/40-18 265/35-18 Bilen var på merkeverksted før jul og da ble følgende gjort: EU - kontroll Stor Servis Hjulstilling FULL rust garanti med bytting av alle dører, panser og bagasjeluke. Pris: 215.000 kr flere bilder finner dere i denne tråden på side 4 bla: http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=6&t=136707&start=45 den ruten som mangler soting på bildene er nå sotet oppigjen. har montert svart blanke griller og lakket takrails svart blank. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Mars 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2010 bumper denne med og si at setetrekk og ny armlen er bestilt hos jæger sentrum (bmw forhandler) og blir byttet i slutten av denne uken eller begynnelsen av neste! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Mars 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2010 Opp. Er åpen for seriøse bud og bytte forslag. Int i og bytte i billig e36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Mars 12, 2010 Share Skrevet Mars 12, 2010 Du har PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet April 2, 2010 Forfatter Share Skrevet April 2, 2010 har helt glem og følge opp salget av bilen har så sykt mangen prosjekter på gang! men kan oppdatere her med og si at bilen har nå fått helt nye sommer dekk rundt om.. 265/35-18 & 225/40-18 på org M sport felger.. setetrekket er kommet men har ikke hatt tid til og sitte bilen på verksted for og bytte enda.. er åpen for bud og bytte forslag men v bytte er maks pris på bilen jeg vil ha 30.000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Mai 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2010 da har jeg byttet alt som måtte utbedres på bilen og den er nå klar for salg! tenker det blir laget finn.no annonse i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinar84 Skrevet Mai 11, 2010 Share Skrevet Mai 11, 2010 vet du skriver max 30 000,- men du er ikke interesert i en 08 e91 318d m-sport 136hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Mai 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2010 vet du skriver max 30 000,- men du er ikke interesert i en 08 e91 318d m-sport 136hk beklager.. må ha billigere bil pga økonomi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danny89 Skrevet Mai 19, 2010 Share Skrevet Mai 19, 2010 hadde jeg hatt kapital så hadde jeg nok tatt denne på dagen. Lykke til med salg.. du får ta kontakt hvis du fortsatt har den i september:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danny89 Skrevet Mai 19, 2010 Share Skrevet Mai 19, 2010 hadde jeg hatt kapital så hadde jeg nok tatt denne på dagen. Lykke til med salg.. du får ta kontakt hvis du fortsatt har den i september:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Mai 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2010 hadde jeg hatt kapital så hadde jeg nok tatt denne på dagen. Lykke til med salg.. du får ta kontakt hvis du fortsatt har den i september:) hehe ja men satser nok på og selge denne innen noen uker nå ligger på finn.no nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Mai 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2010 Har nå redusert prisen ytterligere. Bilen ligger også på finn.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mai 31, 2010 Share Skrevet Mai 31, 2010 Dette hadde jo vært noe for meg!! Om jeg får jobbkontrakt kjapt etter eksamen nå, så hører du nok garantert fra meg. ! Vil også si det at prisen du har lagt deg på nå er respektabel. Mange som ligger både 10 og 20 lapper over, som bl.a har gått lengre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Juni 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2010 Dette hadde jo vært noe for meg!! Om jeg får jobbkontrakt kjapt etter eksamen nå, så hører du nok garantert fra meg. ! Vil også si det at prisen du har lagt deg på nå er respektabel. Mange som ligger både 10 og 20 lapper over, som bl.a har gått lengre. ja håper på og få solgt den nå som den ligger så passe lavt.. vil si at det er en av de peneste som ligger ut.. min bil har jo engle øyner, xenon i grøfte lys, tak rails lakket svart blank, svart blanke griller og helt nye gs performance skiver - red stuff klosser framme. skal ligge ut noen bedre bilder her om noen dager når jeg har fått låne speil refleks.. men bilen er strøken! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juni 2, 2010 Share Skrevet Juni 2, 2010 Skjønner den.. Jaa, har leta både her, på finn og på autodb, så følger med hva som er til salgs.. Denne samt 2-3stk til har nok kommet øverst på lista mi.. Er litt usikker på om det blir E46 el E90/91 enda, men lurer på å bruke litt mindre på bil å mere på huset til å starte med egentlig.. Utstyrsmessig har den jo også det jeg er ute etter, samt det perfekte interiøret! Ja, ta noen nye klare bilder Har startet å søkt på en haug båter nå, så håper d ordner seg innen ikke alt for lang tid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå