Gå til innhold

2004 320dt M-tech *solgt*


sv90
 Share

Anbefalte innlegg

Skjønner den.. Jaa, har leta både her, på finn og på autodb, så følger med hva som er til salgs.. Denne samt 2-3stk til har nok kommet øverst på lista mi.. Er litt usikker på om det blir E46 el E90/91 enda, men lurer på å bruke litt mindre på bil å mere på huset til å starte med egentlig..

Utstyrsmessig har den jo også det jeg er ute etter, samt det perfekte interiøret!

Ja, ta noen nye klare bilder :) Har startet å søkt på en haug båter nå, så håper d ordner seg innen ikke alt for lang tid :)

ja det er bare og ta kontakt når du har fått jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

er så sykt med jobbing for tiden.. har ikke hatt tid til og ta noen nye bilder.. men kan linke til finn annonsen på første siden der er det bedre bilder:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlig marked for disse bilene? skulle ikke trodd det da.

Kvaliteten på bildene er dårlige. Spesielt de som Jæger har lagt ut (viss det ikke er du som har tatt de bildene da). Skulle tro det er Lasse-liten som har tatt de. 8)

Så få noen skikkelige bilder i fin været av en nypolert bil så nailer du salget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlig marked for disse bilene? skulle ikke trodd det da.

Kvaliteten på bildene er dårlige. Spesielt de som Jæger har lagt ut (viss det ikke er du som har tatt de bildene da). Skulle tro det er Lasse-liten som har tatt de. 8)

Så få noen skikkelige bilder i fin været av en nypolert bil så nailer du salget.

hehe vet kvaliteten på bildene suger :P

det er werner som har vært og tatt bilder, har ikke akuratt lagt sjelen i det kan man si :P

håpte på at happy - henke skulle komme hjem igjen til bergen en tur så jeg fikk noen skikkelige bilder som virkelig viser hvor strøken bilen er..

jeg har dessverre ikke roen på kamera :lol:

så vis du kjenner noen i bergen som er god med kamera som kan ta noen gode bilder for meg er de hjertelig velkomen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, når det er sagt, så er vi begge tilbake i go'byen denne helgen, så vi kunne jo evnt sett om vi ikke får presset inn en liten halvtime der. nå er jo det arbeidet med bildene som tar tid da, men det skal ikke mer enn 4-5 strøkne bilder så er du kommet langt.

Send meg en melding når det nærmer seg så kan vi se om vi får avtalt noe da.

Kan ikke love noe, men vi får sikkert til noe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, når det er sagt, så er vi begge tilbake i go'byen denne helgen, så vi kunne jo evnt sett om vi ikke får presset inn en liten halvtime der. nå er jo det arbeidet med bildene som tar tid da, men det skal ikke mer enn 4-5 strøkne bilder så er du kommet langt.

Send meg en melding når det nærmer seg så kan vi se om vi får avtalt noe da.

Kan ikke love noe, men vi får sikkert til noe...

det hadde jo vært glimrende.. kan sende deg en melding når helgen nærmer seg.

skal jobbe fredag og lørdag kveld men vis dere har tid skal vi nok kunne skvise det inn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

opp på topp!

jeg parkerer nok bilen på jæger sentrum's brukt bil avdeling nå til uken og blir vel stående der i noen uker..

da er det mulig og gå der og se bilen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...