Gå til innhold

veldig problemer med å få bassen in i e30


Anbefalte innlegg

heisann har en e30 sedan, å jeg har en sinnsyk basser en re audio xxx 400w peak å 2000 w rms, å en soundstream 6500w rms forsterker, dette spilte fletta av det meste i en kompis sin bil, men får nesten ikke bass inn i bilen på min bil, noen tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

prøvd å flytte rundt på kassa ? lukka eller porta kasse ?

prøvd å sette kassa mot setene med basseren mot luka, å omvendt altså kassa mot luka å basseren mot ryggen, prøvd med porta lukka å båndpas

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du hull i eksosen din? :):P

ellers spiller du ikke høyt nok :D

hehe nei har ikke hull i eksosen, har bare 3'' eksos:P så brommer godt hehe, men uansett turtal så spiller den ikke bra, er som lyden forsvinner med lufta, kan stå stille ruse som fa** å like bra bass når jeg står stille, men i det jeg begynner å rulle litt, forsvinner den-.-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvordan ligger kablene dine a ? kan kaaaaanskje ha noe med det å gjøre ? batteri kanskje ? :s

kan hende det har noe med batteriet å gjøre, men er helt nytt batteri, strekt + kabel igjennom bilen, å veeeldig kort - , men alikevell, bilen lader jo mere når den ruller å får litt turtall?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

merkelig.. jo forsåvidt, bør jo det :P om bilen ikke bruker mer når den triller da ? aldri hatt problemet, så ikke forhørt meg om når bilen bruker mest batteri O.o

har volt måler i bilen å når den står stille er den på 12v å når den triller er den på rundt 13v, så burde jo egentlig spille like bra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...