spaix Skrevet Mars 7, 2010 Share Skrevet Mars 7, 2010 heisann har en e30 sedan, å jeg har en sinnsyk basser en re audio xxx 400w peak å 2000 w rms, å en soundstream 6500w rms forsterker, dette spilte fletta av det meste i en kompis sin bil, men får nesten ikke bass inn i bilen på min bil, noen tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richirich Skrevet Mars 7, 2010 Share Skrevet Mars 7, 2010 prøvd å flytte rundt på kassa ? lukka eller porta kasse ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spaix Skrevet Mars 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2010 prøvd å flytte rundt på kassa ? lukka eller porta kasse ? prøvd å sette kassa mot setene med basseren mot luka, å omvendt altså kassa mot luka å basseren mot ryggen, prøvd med porta lukka å båndpas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richirich Skrevet Mars 7, 2010 Share Skrevet Mars 7, 2010 :s hadde e30 sedan selv og monterte stereo i den i sommer, funka fett med lukka kasse med elementet bakover.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spaix Skrevet Mars 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2010 får nesten ikke bass inn i bilen i det hele tatt! når jeg står stille er den helt grei, men ikke sånn syk liksom, når jeg kjører forsvinner bassen, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Mars 7, 2010 Share Skrevet Mars 7, 2010 Hvilken bil hadde kompissen din da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richirich Skrevet Mars 7, 2010 Share Skrevet Mars 7, 2010 har du hull i eksosen din? ellers spiller du ikke høyt nok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spaix Skrevet Mars 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2010 har du hull i eksosen din? ellers spiller du ikke høyt nok hehe nei har ikke hull i eksosen, har bare 3'' eksos:P så brommer godt hehe, men uansett turtal så spiller den ikke bra, er som lyden forsvinner med lufta, kan stå stille ruse som fa** å like bra bass når jeg står stille, men i det jeg begynner å rulle litt, forsvinner den-.- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richirich Skrevet Mars 7, 2010 Share Skrevet Mars 7, 2010 hvordan ligger kablene dine a ? kan kaaaaanskje ha noe med det å gjøre ? batteri kanskje ? :s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spaix Skrevet Mars 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2010 hvordan ligger kablene dine a ? kan kaaaaanskje ha noe med det å gjøre ? batteri kanskje ? :s kan hende det har noe med batteriet å gjøre, men er helt nytt batteri, strekt + kabel igjennom bilen, å veeeldig kort - , men alikevell, bilen lader jo mere når den ruller å får litt turtall? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richirich Skrevet Mars 7, 2010 Share Skrevet Mars 7, 2010 merkelig.. jo forsåvidt, bør jo det om bilen ikke bruker mer når den triller da ? aldri hatt problemet, så ikke forhørt meg om når bilen bruker mest batteri O.o Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spaix Skrevet Mars 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2010 merkelig.. jo forsåvidt, bør jo det om bilen ikke bruker mer når den triller da ? aldri hatt problemet, så ikke forhørt meg om når bilen bruker mest batteri O.o har volt måler i bilen å når den står stille er den på 12v å når den triller er den på rundt 13v, så burde jo egentlig spille like bra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richirich Skrevet Mars 7, 2010 Share Skrevet Mars 7, 2010 bør nok det ja.. merkelig, men blir bassen omtrent helt borte, eller HELT borte ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spaix Skrevet Mars 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2010 bør nok det ja.. merkelig, men blir bassen omtrent helt borte, eller HELT borte ? omtrendt borte, den blir ikke helt borte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå