opasb Skrevet Mars 7, 2010 Share Skrevet Mars 7, 2010 Heisann. på min 90modell 325turbo motor så må jeg bytte triggerhjulet. det er ikke sånn "taggete" rundt hele hjulet, men det er derimot det andre jeg har. er det noe forskjell ellers på dette? erstatningshjule kommer fra facelift 320. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opasb Skrevet Mars 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2010 bump,ingen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opasb Skrevet Mars 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2010 hmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Mars 8, 2010 Share Skrevet Mars 8, 2010 om det ikke er 58 tenner på hjulet du har nå bruker du ikke orginalen som kom på facelift. Datasprut på denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opasb Skrevet Mars 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2010 kjører datasprut ja... var bare 1 tann på det som sto på, mange tenner på det nye, har ikke sett hvor mange Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Mars 8, 2010 Share Skrevet Mars 8, 2010 en tann? høres merkelig ut. Skal du bytte til 60-2 må du inn i sprutet og confe om, muligens bytte føler også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opasb Skrevet Mars 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2010 skal ta bilde av begge hjula så får du se ikveld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opasb Skrevet Mars 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2010 sånn ser det nye ut og sånn her ser det gamle ut.. var foresten 3 tagger på det gamle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opasb Skrevet Mars 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2010 har pratet med kimmit og skal modifisere ett orginalt et Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Mars 9, 2010 Share Skrevet Mars 9, 2010 se der ja. Ja, det bør gå fint å modde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå