AndreS Skrevet Mars 7, 2010 Skrevet Mars 7, 2010 Originale 8x18" (ET20) felger med veldig bra dekk (dim 245/40-18) vurderes solgt avhengig av pris. Kom med bud, jeg blir ikke grinete om de er lave, men vil bare la være å godta de En av felgene har noen få kantkjøringsmerker, men de er alt i alt veldig bra Bare felgene koster 16500 for settet nye, og her er det med et sett bra dekk i tillegg Hjulene befinner seg på østlandet, men kan være behjelpelig med sending av de, i tilegg skal jeg nordover mot trondheim om ikke så lenge så kan også leveres på veien. Bilder:
Ivanrogov Skrevet Mars 11, 2010 Skrevet Mars 11, 2010 Hvorfor selge unna de pene orginalfelgene? Orginalfelgene bør følge med bilen sin, mener nå jeg (beklager OT)
AndreS Skrevet Mars 12, 2010 Forfatter Skrevet Mars 12, 2010 Hvor i landet, og ca pris? les posten over
993 Skrevet Mars 15, 2010 Skrevet Mars 15, 2010 Hei ! Har du de fortsatt på Østlandet ? Kunne tenkt meg disse og vi blir sikkert enige om pris. Regner med at de passer rett på en E61 2009.
j_b Skrevet Mars 15, 2010 Skrevet Mars 15, 2010 jeg er intresert om du selger uten dekk. eller bytte med mine dekk som er nesten helt nye! som er samme dimensjon.
AndreS Skrevet Mars 16, 2010 Forfatter Skrevet Mars 16, 2010 hei, jeg vil komme tilbake til dere så fort jeg kan, måtte plutselig flytte så er uten nett. Låner en nett hos noen nå.
broch Skrevet Mars 19, 2010 Skrevet Mars 19, 2010 Hvis felgene fortsatt er tilsalgs så er jeg interessert. Hvor i landet befinner de seg?
AndreS Skrevet August 2, 2010 Forfatter Skrevet August 2, 2010 Har et sett til med slike for salg. 3 fine felger med samme typen dekk. som er bra 1 felg uten dekk. Denne har fått en bulk og blitt rettet (på innsiden). De som rettet det mente det ble bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå