Lapin Kulta Skrevet Mars 7, 2010 Skrevet Mars 7, 2010 Hallo. Har innebygd telefon i min E34 og har et par spørsmål ang det. Hvor skal jeg sette inn simkortet? Kommer lyden over høytalerne på bilen? Noen som har testet ut og kan fortelle meg noe om det?
stfoer Skrevet Mars 7, 2010 Skrevet Mars 7, 2010 Noen som vet? Telefonen sitter i en såkalt ejectbox. Når du tar telefonen ut av bxen skal SIM kortet puttes i en slot som du ser på item 3, du ser en pil der. Husk at du må ha simkortet slik du får de fra Telenor, før du tar ut den lille biten med chipen på. Altså det er på størrelse med et bank-kort. Hele kortet sette i. Håper du forstår.
Lapin Kulta Skrevet Mars 8, 2010 Forfatter Skrevet Mars 8, 2010 Skjønner. Korten kan se noe ut som dette? Anders
Danse Skrevet Mars 9, 2010 Skrevet Mars 9, 2010 Hadde en 530 E34 med telefon, og der måtte kortet settes i telefondelen i bagasjerommet..
stfoer Skrevet Mars 10, 2010 Skrevet Mars 10, 2010 Skjønner. Korten kan se noe ut som dette?Anders Ja det stemmer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå